اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

بررسی کامل پرونده مسی و بارسلونا ؛ گوش‌هایی که دیگر کَر شده

مشکل بارسلونا و لیونل مسی به یکی از مهمترین و پیچیده‌ترین موضوعات فوتبال دنیا بدل شده است. موضوعی که مشخص نیست چگونه و به چه طریقی به سرانجام خواهد رسید.

بررسی کامل پرونده مسی و بارسلونا ؛ گوش‌هایی که دیگر کَر شده

به گزارش خبرگزاری فارس، روزها می‌گذرد نه تنها راه حلی برای مسی و بارسلونا پیدا نمی‌شود بلکه این رابطه سردتر و مشکلات این پرونده بیشتر می‌شود.

هیچ کدام از 2 طرف عقب نخواهد کشید و هر 2 سمت معتقد هستند که در این پرونده، آنها راست می‌گویند و نظرشان به هیچ عنوان تغییر نخواهد کرد.

این هفته طبق خبرهایی که منتشر شده قرار است جلسه‌ای بین بارتومئو و خورخه مسی (پدر مسی) برگزار شود اما توافق بین آنها غیرممکن به نظر می‌رسد.

طبق گزارشی که مارکا نوشته، خورخه مسی می‌خواهد به وکالت پسرش جلسه‌ای با مدیریت بارسلونا برگزار کند تا شرایط خروج او مهیا شود.

مسی نمی‌خواهد که رابطه 20 ساله خود با بارسلونا را خراب کند و اصلاً قصد ندارد به صورت غیرمعقولی این تیم را ترک کند. به همین دلیل تصمیم گرفته تا با مذاکره و توافق مشترک راهی تیمی دیگر و به احتمال فراوان منچسترسیتی شود.

نکته‌ای که قابل توجه است این بوده که تصمیم مسی برای رفتن عوض نمی‌شود و او کاملاً واضح به مدیریت بارسلونا از طریق «بورافکس» گفته که می‌خواهد از این تیم برود.

دارنده 6 توپ طلا معتقد است که قراردادش به وسیله بند فسخ یک طرفه با بارسلونا به اتمام رسیده و می‌خواهد به صورت رایگان راهی تیمی دیگر شود. او معتقد است که باشگاه مقصد در تابستان کنونی  قرار نیست که بند فسخ 700 میلیون یورویی او را بپردازد.

اما از این طرف بارتومئو این مسئله را اصلاً قبول ندارد و نمی‌خواهد جادوگر و کاپیتان خود را از دست بدهد. ریاست باشگاه بارسلونا کاملاً بر این عقیده استوار است که منچسترسیتی به هیچ وجه نمی‌تواند به صورت رایگان مسی را به انگلیس ببرد.

همچنین بارتومئو مذاکره در خصوص خروج مسی را رد کرده و فقط می‌گوید که تنها برای تمدید قرارداد راضی به مذاکره و مکالمه است.

به نقل Rac1 بارتومئو حتی جواب تلفن‌های مسی را هم نمی‌دهد و می‌خواهد در جلسه با پدرش تنها برای تمدید قرارداد صحبت کند.

پیشنهاد بارتومئو هم مشخص است، مسی قراردادش را 2 ساله تمدید کند ولی همچنان می تواند در تاریخ 10 ژوئن  یعنی 20 خرداد 1400 فسخ یک طرفه کند.

به گفته روز گذشته خبرنگار مشهور اسپانیایی،‌ ایده او از این کار، این بوده که خروج مسی در کارنامه او ثبت نشود.

گیلم بالاگه معتقد است که بارتومئو 6 ماه دیگر سمت ریاستش در بارسا به پایان رسیده و مسی در تاریخ معین شده اگر برود در مدیریت فردی دیگر رفته است. البته دلایل دیگری هم برای بارتموئو گفته است که می‌توانید در اینجا بخوانید.

همچنین بارتومئو تصمیم دارد که پروژه آینده بارسلونا با رونالد کومان را با مسی به ظهور برساند و می‌خواهد این دلایل را به خورخه مسی برای ماندن پسرش بیان کند.

بنابراین جلسه بین مسی و بارتومئو یکی از پیچیده‌ترین جلسات در دنیای فوتبال خواهد بود. به نظر می‌رسد گوش‌های هر 2 طرف کَر شده و سرانجام در دادگاه، تکلیف این پرونده مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول