اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

شرکت 10 هزار نفر در ویژه‌برنامه خورشید کویر

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان گفت:10 هزار نفر در ویژه‌برنامه خورشید کویر شرکت کردند و 350 نفر به عنوان برگزیدگان انتخاب شده‌اند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

شرکت 10 هزار نفر در ویژه‌برنامه خورشید کویر

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حسین انجم‌شعاع صبح امروز در جمع خبرنگاران با تسلیت ایام سوگواری محرم اظهار داشت: هشتم شهریورماه سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر است و این دو شهید پروش‌یافته مکتب راستین اسلام و مکتب امام حسین و حضرت امام (ره) بودند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان بیان داشت: اگر کسی بخواهد، اسلام واقعی را ببیند می‌تواند با مطالعه زندگی شهیدان رجایی و باهنر، آن اسلام واقعی را مشاهده کند و این دو شهید بزرگوار الگوی واقعی اسلام ناب محمدی هستند.

 ادامه داد: سرتاسر زندگی شهیدان رجایی و باهنر برای اقشار مختلف جامعه به‌ویژه مسؤولان ما می‌تواند الگویی خوب و درس‌آموز باشد.

انجم‌شعاع همچنین شهیدان رجایی و باهنر را شخصیت‌هایی استثنایی خواند که می‌توانند از نظر اخلاص، توکل به خدا، ایثار و گذشت، ساده‌زیستی و خدمت به مردم به‌ویژه محرومان الگویی برای مدیران جامعه باشند.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم جامعه اسلامی مدنظر پیامبر اعظم (ص) را داشته باشیم باید شهیدان رجایی و باهنر را به عنوان الگو و سردمدار این حکومت اسلامی بدانیم که حکومت اسلامی را به خوبی درک کرده و به آن عمل کرده‌اند.

این مسؤول فرهنگی ابراز داشت: شهید باهنر از دانشمندان و نخبگان دارای اندیشه و تفکر بود و کتاب‌های درسی دانش‌آموزان و دانشگاه‌ها را تدوین می‌کرد و عضو شورای عالی انقلاب اسلامی بود و علاوه بر اینکه تفکر و اندیشه ناب اسلامی را داشت به دنبال ترویج این تفکر هم بود.

انجم‌شعاع افزود: شهید باهنر همیشه این دغدغه را داشت که اسلام ناب را به جامعه به ویژه قشر جوان و تحصیلکرده انتقال کند و بسیاری از تشکل‌ها و موسسات را به‌وجود آورد و خدماتی را انجام داد.

وی عنوان کرد: کنگره شهید باهنر در سال 80 و 90 برگزار شده است و هر ساله بزرگداشت شهیدان رجایی و باهنر برگزار می‌شود که تاثیرات خود را دارند، اما ما به این نتیجه رسیدیم که جای قشر جوان و نوجوان، فرهنگی و دانشگاهی ما در برنامه‌های مرتبط با افکار شهید باهنر خالی‌ست بنابراین ویژه‌برنامه خورشید کویر را در دستور کار قرار دادیم.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان اظهار کرد: ستاد بزرگداشت شهید باهنر در کرمان برگزار شد و کارگروه‌هایی را تشکیل دادیم و با برگزاری ویژه‌برنامه خورشید کویر به دنبال ترویج افکار شهید باهنر در بین اقشار مختلف هستیم.

انجم‌شعاع از برگزاری ویژه‌برنامه خورشید کویر در هفت مقطع خبر داد و تعداد شرکت‌کنندگان در این برنامه را 10 هزار نفر ذکر کرد و بیان داشت: 350 نفر به عنوان برگزیدگان انتخاب شده‌اند که مورد تجلیل قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/80019/ب

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول