اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

افزایش ۴۰ درصدی پروانه‌های صنفی در سمنان

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از افزایش ۴۰ درصدی صدور پروانه‌های صنفی در این استان خبر داد.

افزایش ۴۰ درصدی پروانه‌های صنفی در سمنان

حمیدرضا مداح در گفت و گو با خبرنگار فارس در سمنان اظهار داشت: از ابتدای سال جاری تاکنون و با توجه به شیوع ویروس کرونا، یک هزار و 325 فقره پروانه کسب برای واحدهای صنفی در استان صادر شده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته، 40 درصد رشد داشته است.

وی با اشاره به فراوانی پروانه‌های صنفی صادر شده، افزود: از مجموع پروانه‌های صادره، 444 فقره خدماتی، 698 فقره توزیعی و 183 فقره تولیدی است.

معاون بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان تصریح کرد: در این مدت، در حدود دو هزار و 45 فقره پروانه کسب عادی و 67 فقره پروانه کسب ایثارگری برای واحدهای صنفی در سطح استان صادر و تمدید شده است.

مداح ادامه داد: از ابتدای امسال بالغ بر 40 مجوز مشاغل خانگی در رسته‌های مختلف قالی‌بافی، گلیم‌بافی، خیاطی و دوخت لباس، حسابداری، تایپیست، پرده‌دوزی، عروسک‌سازی، طراحی سنی قالی، بافنده تابلو فرش و ... صادر و تمدید شده است.

انتهای پیام/74001/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول