اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رادیو و تلویزیون

«هم‌رفیق» شهاب حسینی از ساترا درخواست مجوز کرد/ انجام مراحل اداری

برنامه اینترنتی «هم‌رفیق» به کارگردانی و اجرای شهاب حسینی از ساترا درخواست مجوز کرد که در حال حاضر مراحل اداری را طی می کند.

«هم‌رفیق» شهاب حسینی از ساترا درخواست مجوز کرد/ انجام مراحل اداری

امیر کرابی مدیر روابط عمومی برنامه اینترنتی «هم‌رفیق» با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی درگ گفت  و گو با خبرنگار رادیو و تلویزیون خبرگزاری فارس، در خصوص وضعیت این برنامه بعد از اظهار نظر یکی از مدیران سازمان سینمایی وزارت ارشاد در خصوص اعطای مجوز به برنامه های اینترنتی گفت: از آنجا که طبق قانون مجوز فعالیت رسانه های صوت و تصویر مثل نماوا، فیلیمو و هر برنامه ای که قرار است از این رسانه ها منتشر شود از ساترا باید اخذ شود از همین رو ما مسیر درخواست مجوز برنامه هم‌رفیق را از ساترا طی کرده و در حال انجام مراحل اداری هستیم.

وی ادامه داد: مسیر اعطای مجوز از ساترا شبیه به همان مسیری بود که در ارشاد طی کردیم و هیچ مورد عجیب یا غیر مترقبه ای برای صدور مجوز نداشتیم و همکاری خوبی از سوی سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر برای طی فرآیند داشتیم.

امیر کرابی با تاکید بر اینکه حدود دو هفته پیش مجوز برنامه را از ساترا درخواست کردیم، اظهار کرد: موارد مورد نیاز برای دریافت مجوز را ارائه داده ایم و تاکنون خللی در روند صدور مجوز ایجاد نشده است.

به نظر می رسد رجوع تهیه کنندگان برنامه های ترکیبی برای اخذ مجوز از سازمان تنظیم مقررات رسانه های صوت و تصویر فراگیر را می توان به معنای پایان اختلاف ارشاد و ساترا تلقی کرد که به سردرگمی پیش آمده در هفته های اخیر پایان می دهد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول