اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

سیاسی  /  احزاب و تشکل ها

معاون حقوقی رئیس‌جمهور: می‌توان پرونده ویلموتس را به سرانجام خوبی رساند

لعیا جنیدی گفت: همه بخش‌های حقوقی مرتبط دولت پس از بررسی قرارداد ویلموتس، بر این باورند با دفاع متقن می‌توان این پرونده را به سرانجام خوبی رساند.

معاون حقوقی رئیس‌جمهور: می‌توان پرونده ویلموتس را به سرانجام خوبی رساند

به گزارش حوزه احزاب خبرگزاری فارس، لعیا جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: در جلسه معاونت حقوقی رئیس جمهور قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال مورد بررسی قرار گرفت و بر اساس نتایج حاصل از مباحث جلسه، تمهیدات لازم برای دفاع مستدل از منافع فدراسیون فوتبال و مصالح ورزش کشور در دادگاه حکمیت ورزش پیش‌بینی شد.

وی ادامه داد: همه بخش‌های حقوقی مرتبط دولت پس از بررسی قرارداد بر این باور هستند که با دفاع متقن می‌توان این پرونده را به سرانجام خوبی رساند.

جنیدی با بیان اینکه فیفا در نامه‌ای به فدراسیون فوتبال بر اینکه به دلیل تحریم‌ها نمی‌تواند پول‌های فدراسیون فوتبال را پرداخت کند تاکید کرده، گفت: این نامه نشان می‌دهد پرداخت حقوق سرمربی سابق تیم ملی فوتبال از کانال‌های بانکی مقرر، با توجه به محدودیت‌های ناشی از تحریم کار آسانی نبوده و لذا نباید از این موضوع به سادگی گذشت.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول