اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  قرآن و فعالیت های دینی

تقدیر رئیس سازمان اوقاف از هیأت‌ها و خدام امامزادگان برای اجرای شایسته عزاداری

رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از مدیران کل، روسای ادارات اوقاف، هیأت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه، مبلغان، ذاکران و هیأت‌های مذهبی به دلیل اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر رئیس سازمان اوقاف از هیأت‌ها و خدام امامزادگان برای اجرای شایسته عزاداری

هیئت همدلی| به گزارش خبرگزاری فارس حجت‌الاسلام سید مهدی خاموشی رئیس سازمان اوقاف و امور خیریه در پیامی از مدیران کل، روسای ادارات اوقاف، هیأت امنا و خدام امامزادگان و بقاع متبرکه ،مبلغان، ذاکران و هیأت‌های مذهبی به دلیل اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری سالار شهیدان تقدیر و تشکر کرد.

در متن این پیام تقدیر آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
ان لقتل الحسین علیه السلام حرارة فی قلوب المومنین لاتبرد ابدا
 
خداوندا، مخصوص توست ستایش شکرگزاران در مصیبت زدگی ایشان، ستایش خدای را در عظمت و بزرگی مصیبتم.
خدایا شفاعت حسین (علیه السلام) را در روز ورود به صحرای محشر روزی‌ام گردان. (فراز پایانی زیارت عاشورا)

بر خود لازم می‌دانم از بصیرت بالا و معرفت والای عزاداران سیدالشهداء در تعظیم شعائر الهی و اقامه عزای حضرت اباعبداالله الحسین (علیه السلام) تقدیر و تشکر نمایم.

نظر به شرایط به وجود آمده در کشور، از ماه‌ها قبل دوستان و دشمنان نسبت به نحوه برگزاری مراسم عزاداری ماه محرم اظهار نظر نمودند. رعایت دستورالعمل‌های صادره از سوی مراجع ذیربط توسط عزاداران و هیأت‌های مذهبی و در عین حال اقامه باشکوه عزای خامس اهل کساء حضرت اباعبداالله الحسین (علیه السلام) و انعکاس آن از رسانه‌های جمعی مراتب شکرگزاری اینجانب را به دنبال داشت.

بی تردید رهنمود داهیانه رهبر معظم انقلاب، حضرت آیت االله العظمی امام خامنه ای (حفظه االله) در هدایت مؤمنین و ترسیم خط مشی عزادرای‌ها و کمک‌های مؤمنانه در فرمایشات ایشان در روز عید سعید قربان تکیف را بر همگان روشن نمود.

در پایان از مجاهدت‌های خالصانه و تلاش‌های شبانه‌روزی مدیران کل، روسای ادارات اوقاف و هیئات امنا و خدام محترم امامزادگان و بقاع متبرکه و نیز از مبلغین، ذاکران و هیئات مذهبی در اجرای شایسته برنامه‌های عزاداری کمال تشکر و امتنان را داشته و از درگاه خداوند متعال دوام توفیقات ایشان را در خدمت‌گزاری به این آستان مقدس و ذراری پاک ایشان خواستارم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول