اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

سخنگوی دولت: موضوع اختلاف حساب در پرونده استراماچونی در دست بررسی است/برخورد با مفسدان و دلال‌ها آغاز شده است

سخنگوی هیات دولت گفت:برخورد با مفسدان و دلالها مدتی است که با همکاری وزارت ورزش و وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی آغاز و تعدادی از عوامل فساد شناسایی و با آنها برخورد شده و پرونده آنان در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

سخنگوی دولت: موضوع اختلاف حساب در پرونده استراماچونی در دست بررسی است/برخورد با مفسدان و دلال‌ها آغاز شده است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، علی ربیعی در حاشیه جلسه امروز هیات دولت در مورد اینکه با توجه به مشکلات مالی متعدد طی سال‌های اخیر در ورزش کشورمان و قراردادهای نامشخص در فوتبال مانند قراداد ویلتموس با فدراسیون فوتبال برخورد جدی با مفسدان در ورزش صورت نگرفته یا اگر هم صورت گرفته با مهره‌های درجه ۳ و ۴ بوده است و عزم دولت در سال پایانی خدمت، با توجه به ورود وزارت اطلاعات به بحث فساد در ورزش، تا چه اندازه برای معرفی ارکان اصلی فساد به دستگاه قضایی جدی است اظهار داشت: ‌ریشه بسیاری از این مشکلات در قراردادهای خارجی در مشکلاتی است که برای تامین ارز به قیمت نیمایی و انتقال ارز به خارج در کشور ناشی از موانع بانکی متاثر از تحریم های آمریکا می باشد.

وی بیان داشت: البته برخورد با مفسدان و دلالها مدتی است که با همکاری وزارت ورزش و وزارت اطلاعات و دستگاه قضایی آغاز و تعدادی از عوامل فساد شناسایی و با آنها برخورد شده و تحت نظر بوده و پرونده آنان در دستگاه قضایی در حال رسیدگی است.

ربیعی گفت: مشکلات قرارداد ویلموتس بخاطر عدم پرداخت ارزهای فدراسیون فوتبال توسط فیفا به ایشان بوده که به خاطر تحریم‌های شدید، فیفا هم بدون اجازه امریکا اقدام به پرداخت دستمزد ویلموتس در موعد مقرر نکرد و سرمربی سابق اقدام به فسخ یک طرفه بخاطر عدم دریافت حقوقش نمود. لازم به توضیح است که در طول هشت سال گذشته دستمزد ارزی مربیان خارجی تیم ملی فوتبال ایران از محل کمکهای فیفا پرداخت یا ارز درآمدهای ارزی فدراسیون فوتبال بخاطر صعود به جام جهانی بود.

وی اضافه کرد: موضوع اختلاف حساب در پرونده استراماچونی در دست بررسی است و بازرسان بزودی تکلیف آن را روشن خواهند کرد.

به گزارش فارس، احمد سعادتمند روز جمعه گذشته از اختلاف حساب 140 هزار دلاری در پرونده استراماچونی با این باشگاه خبر داد و مدعی شد چنین پولی در اسناد مالی این باشگاه ثبت نشده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول