اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

۱۱ خانوار یتیم زیرپوشش کمیته امداد سمنان صاحب خانه می‌شوند

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ساخت ۱۱ واحد مسکونی ویژه خانوار ایتام با همکاری بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خبر داد و گفت: این واحدها تا پایان سال جاری تحویل ایتام تحت حمایت می‌شود.

۱۱ خانوار یتیم زیرپوشش کمیته امداد سمنان صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان سمنان، محسن مسعودیان‌راد در دیدار با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان سمنان اظهار کرد: ایجاد سرپناه ویژه ایتام در قالب تفاهم‌نامه بین کمیته امداد و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حال انجام بوده که سهم استان سمنان از این تفاهم نامه ملی، ۱۱ واحد مسکونی است.

وی به نحوه تأمین مالی برای ساخت واحدهای مسکونی اشاره کرد و گفت: ۲۵ میلیون تومان کمک بلاعوض از طریق کمیته امداد، ۲۵ میلیون تومان از طریق صندوق توسعه ملی به‌صورت کمک بلاعوض و تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی پرداخت می‌شود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از ساخت واحدهای مسکونی در شهرستان‌های میامی، سمنان، گرمسار، سرخه و شهر بسطام خبر داد و گفت: این ساختمان‌ها بر اساس آخرین اصول فنی احداث می‌شود.

مسعودیان‌راد با اشاره به تعمیر و مقاوم‌سازی ۱۳۰ واحد مسکونی، خرید و احداث ۲۶ واحد مسکونی شهری و روستایی در پنج‌ ماه سال جاری اشاره و تصریح کرد: علاوه بر کمک خیران و کمک بلاعوض کمیته امداد، مبلغ ۵۲۹ میلیون تومان نیز در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه برای ساخت و مقاوم‌سازی این واحدها پرداخت‌ شده است.

انتهای پیام/۷۴۰۰۱/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول