اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

دست‌اندرکاران هیئات مذهبی در قم تجلیل می‌شوند

تولیت آستان مقدس کریمه اهل‌بیت(س) امروز با جمعی از مسئولان استانی در راستای برگزاری ویژه برنامه‌ای به‌منظور تقدیر از زحمات دست‌اندرکاران هیئات مذهبی دیدار کرد.

دست‌اندرکاران هیئات مذهبی در قم تجلیل می‌شوند

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، آیت‌الله سید محمد سعیدی امروز در دیدار با جمعی از مسئولان و دست‌اندرکاران برگزارکننده عزادار‌ی‌های دهه اول محرم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، طی سخنانی اظهار کرد: دستگاه‌های شاخص و مسئول همانند سازمان‌های تبلیغات اسلامی، صداوسیما، هیئات مذهبی، شهرداری، استانداری، فرمانداری، نیروی انتظامی، سپاه پاسداران، هلال‌احمر و همچنین عموم مردم در دهه اول محرم سنگ تمام گذاشتند که جای تقدیر و تشکر دارد.

وی افزود: برگزاری مراسم عزاداری در دهه اول محرم در عین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی، کاری بسیار بزرگ بود که در کنار سختی‌هایی که داشت جلوه‌های خوبی را در محرم امسال خلق کرد.

تولیت حرم مطهر کریمه اهل‌بیت(س) خاطرنشان کرد: صداوسیما در محرم امسال سنگ تمام گذاشت و باید از تمام زحمات مسئولان و مجموعه‌های مسئول قدردانی به عمل آید چراکه فعالیت صداوسیما و رسانه‌ها در عاشورا بسیار ارزشمند بود.

وی تأکید کرد: بیشتر هیئات به نظام سلامت و دستورات مقام معظم رهبری و مراجع احترام گذاشته و تمام تلاش خود را به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی معطوف کردند.

وی افزود: شهر مقدس قم به عنوان شهر مرجعیت در این خصوص مطیع دستورات مقام معظم رهبری بوده و در عین برگزاری مراسم عزاداری، شیوه‌نامه‌های بهداشتی را به شیوه مطلوب مورد توجه قرار داده است.

در ادامه جلسه حجت‌الاسلام والمسلمین رضا عزت زمانی مدیرکل تبلیغات اسلامی قم گفت: تجربه بی‌نظیر محرم امسال در عین غربتی که داشت مثال‌زدنی است و هیئات مذهبی در عین رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی عزاداری‌های باشکوهی را برگزار کردند که جای تقدیر و تشکر دارد.

همچنین حجت‌الاسلام والمسملین محمد لطفی نیاسر مدیرکل صداوسیما، حجت‌الاسلام والمسلمین علی نظری منفرد استاد حوزه علمیه قم و هادی محمودنژاد معاون اجرایی حرم بانوی کرامت به نقطه نظرات خود در این خصوص پرداختند و مقرر شد در جلسه‌ای با حضور مسئولان هیئات مذهبی در حرم بانوی کرامت از اقدامات و فعالیت‌های این هیئات تقدیر به عمل آید.

انتهای پیام/78023*40

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول