اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

بسته خبری پلیس| از ثبت نام دانشگاه پلیس در هرمزگان تا کشف لودر 9 میلیاری قاچاق

پلیس هرمزگان در 48 ساعت اخیر به کشف یک لودر 9 میلیاردی قاچاق شد.

بسته خبری پلیس| از ثبت نام دانشگاه پلیس در هرمزگان تا کشف لودر 9 میلیاری قاچاق

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، بسته خبری پلیس در هرمزگان شامل اخبار 48 ساعت اخیر حوزه انتظامی از کشف سرقت‌ها و کالاهای قاچاق تا فعالیت‌های اجتماعی پلیس است.

کشف لودر9 میلیاردی قاچاق در شهرستان میناب

 سردار "غلامرضا جعفری" فرمانده انتظامی هرمزگان اظهار داشت: ماموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب در راستای مقابله با کالای قاچاق، حین گشت زنی در سطح حوزه استحفاظی به یک دستگاه کامیون حامل لودر مشکوک شده و جهت بررسی بیشترآن را متوقف کردند.

وی افزود: در بررسی دقیق مدارک ارائه شده از سوی راننده کامیون مشخص شد لودر فاقد مدارک قانونی است که در این رابطه یک دستگاه لودر و کامیون مورد نظر به پارکینگ منتقل شدند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، ارزش لودر قاچاق کشف شده را بنا به نظر کارشناسان  9 میلیارد و500میلون ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک متهم دستگیر و با تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.


کشف 303 کیلو مواد افیونی در شهرستان رودان

مأموران موادمخدر استان با همکاری پاسگاه بجگوییه شهرستان رودان در راستای مبارزه شبانه روزی با قاچاقچیان موادمخدر با انجام اقدامات اطلاعاتی از حمل یک محموله مواد مخدر توسط سوداگران مطلع و پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کارقرار دادند.

 مأموران ضمن هماهنگی با مقام قضائی با تشکیل اکیپی به محور مورد نظر اعزام و حین گشت زنی و تعقیب و مراقبت به یک دستگاه خودرو تیبا مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

بنابر اعلام پلیس هرمزگان، در بازرسی از این خودرو 303کیلو و600گرم تریاک کشف شد.

کشف محموله 24 تنی برنج قاچاق در هرمزگان 

 مأموران انتظامی مستقر در ایست و بازرسی "شهید چغازردی" شهرستان میناب در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز روز گذشته حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی خودرو را متوقف کردند .

در بازرسی از کامیون مقدار 24تن برنج قاچاق فاقد مجوز کشف ودر این رابطه راننده خودرو دستگیر شد.

 ارزش ریالی این محموله قاچاق کشف شده بنا به نظر کارشناسان 5 میلیارد ریال است و متهم با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

آغاز ثبت نام در دانشگاه علمی کاربردی پلیس هرمزگان  

سرهنگ "علی اصغر محمد پور" رئیس دانشگاه علمی کاربردی پلیس هرمزگان گفت: دانشگاه علمی کاربردی پلیس هرمزگان در دو مقطع کاردانی و کارشناسی دانشجو می پزیرد. 

وی افزود: این دانشگاه در رشته های کارشناسی آسیب شناسی اجتماعی، کارشناسی پدافند غیرعامل، کارشناسی حقوق "ارشاد و معاضدت قضایی"، کاردانی ضابطین قضایی،کاردانی ارشاد و معاضدت قضایی، کاردانی اموراداری، کاردانی تربیت بدنی، کاردانی حراست فیزیکی، کاردانی پی جویی سرقت، کاردانی پیشگیری انتظامی پذیرش می نماید. 

رئیس دانشگاه علمی کاربردی اظهار داشت: متقاضیان ثبت نام می توانند از تاریخ یازدهم شهریور ماه به مرکز علمی کاربردی فرماندهی انتظامی به آدرس- بندرعباس انتهای خیابان طلوع بعداز تالاریاس مراجعه کنند.

کشف محموله3میلیاردی کالای قاچاق درهرمزگان 

 معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی استان از کشف انواع کالای قاچاق به ارزش 3میلیارد ریال در شهرستان بندر خمیر خبر داد. 

علیرضا گزمه در تشریح این خبر گفت: در راستای مقابله جدی با پدیده شوم قاچاق ماموران انتظامی شهرستان ازتصمیم قاچاقچیان مبنی برتخلیه کالای قاچاق در یک باب منزل مسکونی مطلع و بلافاصله موضوع رابصورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی افزود: مأموران بلافاصله با اخذ مجوز قضائی باتشکیل اکیپی به محل اعضام و در بازرسی از منزل تعداد6دستگاه موتور پالنجی، یک دستگاه ماشین لباسشویی، دو دستگاه کولر گازی اسپیلت، 4 دستگاه پنل کولرگازی اسپیلت ، یک دستگاه کولرآبی و انواع لوازم تزئینی خودرو کشف شد.

این مقام انتظامی ارزش کالاهای کشف شده را برابرنظر کارشناسان 3میلیارد ریال عنوان و تصریح کرد: در این رابطه یک نفر متهم دستگیر و به همراه پرونده تشکیل شده به مرجع قضائی معرفی شد.

انتهای پیام/88055

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول