اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای سیم کابل برق در بناب

فرمانده انتظامی شهرستان بناب از شناسایی و دستگیری باند سارقان حرفه‌ای سیم کابل برق با هفت فقره سرقت خبر داد.

دستگیری باند سارقان حرفه‌ای سیم کابل برق در بناب

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، سهراب شفقی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: در پی وقوع چند فقره سرقت سیم کابل برق در شهرستان بناب، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار عوامل تجسس کلانتری ۱۱ بناب قرار گرفت.

وی افزود: ماموران با انجام اقدامات هوشمندانه و گشت‌زنی‌های محسوس، نامحسوس و هدفمند، موفق شدند اعضای باند چهار نفره سارقان را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند.

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، چاره‌ای جز بیان حقیقت را نداشتند و به هفت فقره سرقت سیم کابل برق اعتراف و بیش از ۲ میلیارد ریال از آنان سیم کابل برق کشف و سارقان به مرجع قضایی معرفی شدند.

دستگیری سارقان حرفه‌ای با 15 فقره  سرقت در بناب

فرمانده انتظامی بناب همچنین از شناسایی و دستگیری دو سارق حرفه‌ای اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو با 15 فقره سرقت خبر داد.  

 شفقی یادآور شد: در پی وقوع چندین فقره سرقت از اماکن خصوصی و لوازم داخل خودرو در سطح شهرستان، بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری 11 بناب قرار گرفت. 

وی تصریح کرد: ماموران با انجام اقدامات فنی و گشت‌زنی‌های محسوس، نامحسوس و هدفمند، موفق شدند در این خصوص دو نفر سارق را شناسایی و پس از هماهنگی با مراجع قضایی در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه آنها را دستگیر کنند. 

این مقام انتظامی بیان داشت: متهمان دستگیر شده در تحقیقات فنی و تخصصی پلیس، به 11 فقره سرقت از اماکن خصوصی و  چهار فقره سرقت لوازم داخل خودرو اعتراف کردند.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول