اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  قم

حضور مشروط شیمیدر قم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال

باشگاه فرهنگی ورزشی شیمیدر قم از تصمیم‌گیری در خصوص حضور در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال مردان ایران بعد از جلسه 12 شهریور فدراسیون بسکتبال خبر داد.

حضور مشروط شیمیدر قم در فصل جدید لیگ برتر بسکتبال

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، باشگاه شیمیدر قم که زیر مجموعه شرکت شیمیدر سلف یکی از شرکت‌های تولید کننده و صادر کننده فرآورده‌های نفتی در منطقه ویژه اقتصادی سلفچگان قم است و ریاست هیات مدیره آن را یکی از خیّرین ورزش کشور یعنی هنریک درغوکاسیان بر عهده دارد، حضور در لیگ برتر را به تصمیم‌های جلسه این هفته فدراسیون و سازمان لیگ بسکتبال مشروط کرده است.

شیمیدر بعد از چند سال نمایندگی تهران در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور، در فصل 99 – 1398 این مسابقات به عنوان نماینده قم در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی ایران به میدان رفت و با عملکرد و نتایج بسیار خوب در جایگاه سوم جدول رده‌بندی به مرحله پلی‌آف رسید.

این تیم که با هدایت محمدرضا اسلامی و مدیریت هادی عامری دو تن از چهره‌های قدیمی و با سابقه بسکتبال ایران و بهره‌گیری از توان فنی بازیکنان شاخصی همچون محمد جشمیدی، مهدی کامرانی، آرن داوودی، مایک رستم‌پور و ... راهی مرحله پلی‌آف شد، یکی از مدعیان قهرمانی این فصل بود اما شیوع بی‌موقع ویروس کرونا نقشه‌های نماینده قم برای قهرمانی را به هم ریخت.

در نهایت فدراسیون بسکتبال تصمیم به اعلام نیمه تمام رقابت‌های فصل جدید لیگ برتر گرفت و برای تصمیم‌گیری در خصوص شروع فصل جدید نیز از باشگاه‌ها نظرخواهی کرد و حالا جامعه بزرگ این رشته المپیکی و تمامی علاقمندان به بسکتبال منتظر اعلام زمان شروع مسابقات از سوی این فدراسیون هستند.

شیمیدر اعلام کرده که هر تصمیمی در جلسه روز دوازدهم شهریور ماه مسوولان فدراسیون و سازمان لیگ راجع به شروع فصل جدید مسابقات لیگ برتر گرفته شود، این باشگاه 48 ساعت بعد از این جلسه درباره حضور در لیگ جدید تصمیم خود را به اطلاع عموم علاقمندان به بسکتبال خواهد رساند.

ظاهرا تنها نگرانی مسوولان شیمیدر وضعیت مبهمی است که بر اثر تداوم شیوع ویروس کرونا در کشور وجود دارد، زیرا این باشگاه اعلام کرده به جز یک بازیکن که 95 درصد حقوق خود را دریافت کرده، دستمزد دیگر نفراتی که در فصل گذشته لیگ برتر عضو این تیم بوده‌اند را تسویه کرده و برای حضور در  رقابت‌های 1400 – 1399 لیگ برتر هیچ مشکلی در تامین بودجه و تشکیل تیمی قدرتمند و مدعی ندارد.

انتهای پیام / 78002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول