اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

رتبه دانشگاه سمنان در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ارتقا یافت

دانشگاه سمنان در جدیدترین رتبه‌بندی دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی کشور از سوی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC) بر اساس پنج معیار رتبه‌ ۱۱ تا ۱۵ کسب کرد.

رتبه دانشگاه سمنان در پایگاه استنادی علوم جهان اسلام ارتقا یافت

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، دانشگاه‌ها و مؤسسه‌های پژوهشی دولتی در رتبه‌بندی پایگاه استنادی علوم جهان اسلام (ISC)  در قالب پنج معیار پژوهش، آموزش، بین‌الملل، تسهیلات (امکانات) و فعالیت های اجتماعی- اقتصادی مورد ارزیابی قرار گرفتند.

دانشگاه سمنان در معیار پژوهش با کسب نمره ۶۴.۲۲ در رتبه هشت، در معیار آموزش با کسب نمره ۳۹.۸۹ در رتبه ۳۱، در معیار بین الملل با کسب نمره ۴۵.۱۲ در رتبه ۲۰، در معیار تسهیلات (امکانات) با اخذ نمره ۲۲.۹ در رتبه ۶۶ و در نهایت برای فعالیت‌های اجتماعی- اقتصادی با دریافت نمره  ۴۱.۳۸ در رتبه ۲۴ قرار گرفت.

۸۱ دانشگاه از دانشگاه‌های جامع کشور در رتبه بندی سال ۹۸-۹۷ حضور داشتند و دانشگاه سمنان در مجموع  رتبه‌بندی در جایگاه ۱۵-۱۱ دانشگاه‌های جامع کشور قرار گرفت که رتبه پژوهش دانشگاه نسبت به سال گذشته یک پله ارتقا یافت.

انتهای پیام/74003/م/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول