اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

نمازگزاران مسجد لرزاده ١٢٠ بسته ۵۰۰ هزار تومانی برای نیازمندان آماده کردند

مسئول گروه جهادی مسجد لرزاده در جنوب تهران گفت: در راستای کمک به نیازمندان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ١٢٠ بسته ارزاق تهیه و میان نیازمندان در خیابان خراسان توزیع شد.

نمازگزاران مسجد لرزاده ١٢٠ بسته ۵۰۰ هزار تومانی برای نیازمندان آماده کردند

هیئت همدلی| صالح مخملباف، مسئول گروه جهادی مسجد لرزاده در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به تلاش‌های این گروه جهادی برای کمک‌رسانی به نیازمندان اظهار داشت: بعد از پایان دهه اول محرم در راستای کمک به نیازمندان با جمع‌آوری کمک‌های مردمی، برنامه‌ریزی برای تهیه و توزیع بسته‌های ارزان را آغاز کردیم. 

وی با اشاره به اینکه در مجموع ۶۰ میلیون تومان کمک از سوی مردم و بانیان خیر جمع‌آوری شد، تصریح کرد: ١٢٠ بسته ارزاق شامل برنج، رب گوجه، روغن، پنیر، ماکارانی، قند، شکر، خرما، لوبیا، عدس، نخود، چای، سویا، نمک، مایع ظرف‌شویی، مرغ و گوشت تهیه شد و به زودی به دست نیازمندان خواهد رسید.

مخملباف در پایان خاطرنشان کرد: باتوجه به قرار گرفتن این مسجد در خیابان خراسان تهران و نیاز منطقه ١٢٠ خانواده نیازمند در محل شناسایی شده است که این بسته‌ها به دست آنان خواهد رسید.

تصاویری از آماده سازی این بسته‌ها را اینجا مشاهده کنید:

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول