اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  آموزش و پرورش

پیام تشکر حاجی‌میرزایی از حضور رهبر معظم انقلاب در اجلاس آموزش و پرورش

وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری رؤسا و مدیران آموزش ‌و پرورش سراسر کشور و ارائه رهنمودهای ارزشمند ایشان تشکر کرد.

پیام تشکر حاجی‌میرزایی از حضور رهبر معظم انقلاب در اجلاس آموزش و پرورش

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش خبرگزاری فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش با صدور پیامی از حضور ارزشمند رهبر معظم انقلاب در سی‌وچهارمین اجلاس سراسری رؤسا و مدیران آموزش ‌و پرورش سراسر کشور و ارائه رهنمودهای ارزشمند ایشان تشکر کرد.

در متن پیام تشکر وزیر آموزش و پرورش آمده است: 

«هوالشّکور»

رهبر معظّم انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)

با اهدای سلام و تحیّت؛

به نمایندگی از خانواده‌ بزرگ آموزش و پرورش، به ویژه معلّمان، این افسران سپاه پیشرفت کشور که امانتداران امانتی خطیر هستند؛ و دانش‌آموزان، این آینده سازان ایران اسلامی، و نیز تمامی کسانی که دل در گروی دین و دانش داشته و با جانی مشتاق، خواهان ایرانی سرافراز، بالنده، مقاوم و استوار هستند، اعلام می‌دارم به شکرانه‌ حضور ارزنده‌ حضرتعالی در آیین افتتاح اجلاس رؤسا و مدیران آموزش و پرورش سراسر کشور، پیشانی شکر به درگاه خدا فرود می‌آوریم و خداوند علیم را به غایت، حمد و سپاس می‌نماییم.

به یقین رهنموده‌های داهیانه‌ حضرتعالی در این اجلاس بزرگ و در آستانه‌ آغاز سال تحصیلی و بازگشایی مدارس که حاوی عبارات عبرت انگیز و اشارات ارشادگری بود، بارقه‌ امید گشت و بار دیگر اعتماد، انگیزه، اشتیاق، شور و شعور را به کالبد دستگاه عظیم تعلیم و تربیت دمید تا این مجموعه‌ فرهنگی و فرهنگساز، بیش از پیش در راستای تحقق آرمانی بزرگ که همانا ایجاد تمدن نوین اسلامی می‌باشد، از طریق اجرای جامع و جاذب سند تحول بنیادین آموزش و پرورش، بیانیه‌ گام دوم انقلاب، برنامه‌ درس ملّی و دیگر اسناد بالادستی، در این مسیر سخت، اما سبز، گام‌های بلندی را بردارد.

از این رو، ما خادمان ملّت رشید ایران در عرصه‌ تعلیم و تربیت، در سایه‌ پیمانی پایدار، عهد می‌بندیم تا برای تحقّق منویّات حضرتعالی، با جِدّ و جهدی فزون‌تر از پیش، لحظه‌ای درنگ نکنیم.

 در پایان، به رسم سپاس و به آیین امتنان، مراتب عالی‌ترین سپاس خویش را به رهبر فرزانه‌ انقلاب، تقدیم می‌داریم.

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول