اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  زنجان

شب‌کاری و اضافه‌کاری را در هر شرایطی نمی‌توان لحاظ کرد

شهردار زنجان با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسؤولان هم این است که دریافتی همکاران شهرداری کم و کاستی نداشته باشد، گفت: طبق تعاریف شب کاری فقط مشمول کارگرانی است که از ساعت 10 شب تا 6 صبح کار می‌کنند و بر اساس آن نمی‌‍توان در سایر ساعات شب کاری داشت.

شب‌کاری و اضافه‌کاری را در هر شرایطی نمی‌توان لحاظ کرد

حبیب ملایی یگانه امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: در گذشته پرداخت‌هایی در شهرداری زنجان انجام می‌شده است که ایراداتی به آن وارد بود، از همین رو قرار است این رویه اصلاح شود.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه ایراد وارده به نحوه پرداخت‌ها و آیتم‌های آن بود، تصریح کرد: ما از این پس به دنبال پرداخت شفاف هستیم تا طبق قوانین و مقررات باشد.

وی با بیان اینکه با اصلاح ردیف‌های اعتباری و جابه‌جایی آن پرداختی‌های کارکنان اصلاح خواهد شد، اضافه کرد: ما نیز به دنبال احقاق حقوق کارکنان هستیم و امیدواریم به زودی این ردیف بودجه اصلاح شود.

یگانه با اشاره به اینکه دغدغه اصلی مسؤولان هم این است که دریافتی همکاران شهرداری کم و کاستی نداشته باشد، اضافه کرد: اما از طرفی برخی از پرداختی‌ها هم مشکلاتی داشته است که در این زمینه نیز ما باید نظر دستگاه‌های نظارتی را لحاظ کنیم.

شهردار زنجان با اشاره به اینکه اضافه‌کاری و شب کاری تعاریفی دارد که باید مطابق آن عمل شود، تصریح کرد: طبق تعاریف شب کاری فقط مشمول کارگرانی است که از ساعت 10 شب تا 6 صبح کار می‌کنند و بر اساس آن نمی‌توان در سایر ساعات شب کاری داشت.

وی گفت: همچنین اضافه‌کاری کارکنان نیز تعاریفی دارد که یکی از آنها الزام به حضور است، که این موضوع نیز باید لحاظ شود.

یگانه با اشاره به اینکه شهرداری نمی‌تواند پرداختی خارج از مقررات داشته باشد؛ اضافه کرد: البته بخشی از پرداختی‌ها با اصلاحات قابل جبران است اما باید در مدار قانون باشد.

شهردار زنجان گفت: در نهایت اصلاح دریافتی کارکنان شهرداری هیچ ربطی به افت درآمدهای ناشی از کرونا نداشته و صرفا یک بند قانونی است که در حال اجرا است.

انتهای پیام/73005/ق

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول