اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  رزمی

طباطبایی: راه اندازی سامانه ملی موجب شفافیت فعالیت ها در کاراته خواهد شد

رییس فدراسیون کاراته در مجمع سالیانه این فدراسیون گفت: با راه اندازی سامانه ملی کاراته از این پس تمام فعالیت ها به صورت شفاف خواهد بود.

طباطبایی: راه اندازی سامانه ملی موجب شفافیت فعالیت ها در کاراته خواهد شد

به گزارش خبرگزاری فارس، سید حسن طباطبایی در مجمع سالیانه فدراسیون کاراته ضمن عرض تسلیت ایام سوگواری امام حسین(ع) و درگذشت استاد صفری از اساتید بزرگ کاراته ایران اظهار داشت: در سال گذشته ۱۵ اعزام داشتیم که حاصل آن کسب ۳ سهمیه المپیک بوده و اکنون بهمن عسکری با اقتدار سهمیه کسب کرده است. کاپیتان تیم ملی و سجاد گنج زاده نیز در رقابتی نزدیک برای رسیدن به المپیک تلاش می کنند. در بخش دختران خانم عباسعلی موفق به کسب سهمیه شده و سارا بهمن یار و رزیتا علیپور در آستانه دریافت مجوز حضور در توکیو هستند. اینها حاصل تلاش مربیان و زحمت‌کشان کاراته در سراسر کشور و حمایت های کمیته ملی المپیک و وزارت ورزش برای حضور در مسابقات مختلف بوده است.

وی افزود: تلاش کردیم در فدراسیون همه کمیته ها را فعال کرده و با خرد جمعی و استفاده از جوانان تحصیل‌کرده و قهرمانان حرکت خوبی در این بخش انجام شود. ضمن اینکه سبک ها به عنوان بازوان‌ توانمند فدراسیون هستند که به خوبی فعال شده اند. هیات رئیسه سازمان لیگ راه اندازی شد و مسابقات مختلف را طراحی کردیم.

رئیس فدراسیون کاراته با اشاره به اینکه سالیان سال است این مجموعه از نداشتن خانه کاراته رنج می برد، عنوان کرد: با حمایت های خوب کمیته ملی المپیک سالن شماره ۹ مجموعه انقلاب جهت برگزاری اردوهای تیم ملی در اختیار قرار گرفت. ضمن اینکه سالنی در مجموعه ورزشی تختی در اختیار قرار گرفته و ان‌شالله کمپ مجهز کاراته در آن تشکیل خواهد شد.

طباطبایی در خصوص راه اندازی سامانه ملی کاراته و اهمیت آن، خاطرنشان کرد: با راه اندازی این سامانه از این پس تمام فعالیت ها به صورت شفاف خواهد بود و همین شفافیت موجب از بین رفتن خطاها و فساد احتمالی خواهد شد. درخواست ما از هیات های محترم و سبک ها این است کمک کنند تا از این پس تمام فعالیت ها در سامانه صورت پذیرد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول