اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

۱۷۰ مقاله به بیست ‌و یکمین کنگره بین ‌المللی رویان ارسال شد

دبیر علمی کنگره‌ تولید مثل رویان گفت: ۱۷۰ خلاصه مقاله در بیست ‌و یکمین کنگره بین ‌المللی رویان دریافت شد.

۱۷۰ مقاله به بیست ‌و یکمین کنگره بین ‌المللی رویان ارسال شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، مهم ترین کنگره سالانه پژوهشگاه رویان در زمینه پزشکی تولید مثل و سلول‌ های بنیادی برگزار شد.

فیروزه احمدی دبیر علمی کنگره‌  تولید مثل رویان در این مراسم، گفت: کنگره‌ امسال ۹ سرفصل دارد که در هر کدام از بخش ‌ها سخنرانانی از ایران و دیگر کشورها، آخرین یافته‌ های علمی را بیان خواهند کرد.

وی افزود: یکی از سرفصل‌ ها به موضوع امروز دنیا، کرونا اختصاص دارد که قرار است محققانی از ایتالیا، سنگاپور، استرالیا و ایران درباره‌ آن صحبت کنند. در زمینه‌ سقط مکرر و تست ‌های ارزیابی پیش از لانه‌گزینی هم به ترتیب محققانی از اسپانیا و ایران و همچنین انگلستان، آمریکا و ایران، آخرین دستاوردهای علمی را ارایه خواهند داد.

احمدی بیان کرد: در سرفصل درمان ناباروری مردان، پژوهشگرانی از فنلاند و ایران و در حوزه‌ اختلالات سیستماتیک و چاقی در ناباروری، چهار سخنران از ایران توضیحاتی را ارایه می‌دهند.

دبیر علمی کنگره‌  تولید مثل رویان با اشاره به این‌که یکی دیگر از سرفصل‌ های این کنگره، چالش‌ های روش‌ های کمک ‌درمانی ناباروری (ART) نام دارد، گفت: در این بخش، سخنرانانی از اندونزی، سوییس و ایران حضور دارند. در زمینه‌ جنبه‌های آزمایشگاهی ART محققان ایتالیایی، اسپانیایی و ایرانی سخنرانی خواهند کرد و در زمینه‌ های زیست ‌فناوری حیوانات و حفظ باروری در موارد تخمدان‌ های حاوی توده به ترتیب سخنرانانی از نیوزیلند، آلمان و ایران و هم‌چنین استرالیا و ایران آخرین یافته‌ های علمی را ارایه خواهند داد.

وی با بیان این‌که حدود ۱۷۰ خلاصه مقاله دریافت شده است،گفت: به دلیل محدودیت زمان، ۱۵۰ خلاصه مقاله به ‌صورت پوستر پذیرفته شد. امیدواریم برگزاری این کنگره موجب جهش علمی و دستیابی به فناوری‌های روز در زمینه‌ی درمان ناباروری و سلول ‌های بنیادی شود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول