اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  سینما و تئاتر

«مولان» بالاخره سپتامبر در چین اکران می شود+تریلر فیلم

فیلم سینمایی «مولان» که یکی از بالاترین بودجه های ساخت را به خود اختصاص داده بالاخره برای تارزیخ یازدهم سپتامبر بر پرده سینماهای چین به نمایش درمی آید.

«مولان» بالاخره سپتامبر در چین اکران می شود+تریلر فیلم

به گزارش خبرنگار سینمایی خبرگزاری فارس به نقل از ورایتی، درست چند روز پس از اکران «تنت»، فیلم سینمایی «مولان» محبوبت ترین فیلم نزد چشم بادامی ها در کشور چین اکران خواهد شد.

 

 

 

فیلم سینمایی «مولان» که یکی از بالاترین بودجه های ساخت را به خود اختصاص داده بالاخره برای تارزیخ یازدهم سپتامبر بر پرده سینماهای چین به نمایش درمی آید.

 

طبق گفته سینماداران و پخش کنندگان چینی، «مولان» از ۱۱ سپتامبر در سینماهای این کشور اکران می شود. آنها گفتند که این خبر را امروز چهارشنبه از ناشر دولتی «China Film Corp» کسب کرده اند هرچند وبسایت رسمی اش هنوز به روز نشده و خبر را بر روی صفحه اش منتشر نکرده است.

 

شرکتهای فروش بلیط آنلاین مانند «Mtime» و «تائوپیائوپیائو» متعلق به شرکت بزرگ «علی بابا» نیز هنوز تأیید تاریخ اکران «مولان» را اعلام نکرده اند.

 

سینماهای چین در تاریخ ۲۰ جولای بازگشایی شدند و اکنون به طور معمول کار می کنند، البته با محدودیت های تعداد صندلی ها و رعایت فاصله گذاری مربوط به ویروس کرونا که ظرفیت صندلی ها را به ۵۰ درصد محدود می کند. فیلم محلی «هشتصد» در حال حاضر اکران غالب سینماهای چین است.

 

این فیلم آخر هفته گذشته با ۷۰.۵ میلیون دلار پردرآمدترین فیلم جهان بود و روز سه شنبه از مرز ۳۰۰ میلیون دلاری گذشت.

 

«تنت» مورد انتظارترین فیلم امسال نیز جمعه ۴ سپتامبر در چین اکران می شود.

فیلم «مولان۲۰۲۰» اثری هالیوودی در ژانر درام اکشن است که توسط نیکی کارو (کارگردان زن معروف نیوزیلندی) کارگردانی شده است. تهیه‌کنندگی آن نیز بر‌ عهده کمپانی والت دیزنی است. روایت فیلم براساس یکی از افسانه‌های اساطیری چینی به نام «تصنیف مولان» و البته نسخه لایو اکشن انیمیشنی به همین نام و ساخته والت دیزنی در سال ۱۹۹۸ میلادی (۱۳۷۶ شمسی) است. البته مولان اولین لایو اکشن دیزنی نیست و پیش از آن دیزنی، لایو اکشن بسیاری از انیمیشن‌های خود را ساخته و بازخورد خوبی هم از طرف تماشاچیان دریافت کرده است.

تصمیم برای ساخت فیلم سینمایی مولان در سال ۲۰۱۰ توسط دیزنی گرفته شد؛ اما به دلایلی ناکام ماند. سپس مجددا در سال ۲۰۱۵ شایعات درباره ساخت لایو اکشن مولان اوج گرفت. در سال ۲۰۱۷، نیکی کارو برای کارگردانی انتخاب شد. پیدا کردن بازیگران مناسب و تیم نویسندگی، حدود دو سال به درازا کشید و سرانجام در نوامبر ۲۰۱۸، فیلم‌برداری فیلم مولان ۲۰۲۰ در چین و نیوزیلند آغاز شد.

داستان فیلم مولان ۲۰۲۰ درباره دختری جنگ‌جو است که در چین زندگی می‌کند. مولان ۱۲ سال برای کشورش جنگید و افتخارات زیادی کسب کرد. براساس داستان زندگی مولان، ترانه‌ای اساطیری در چین ساخته شده است که جزئی از فرهنگ مردم آن به حساب می‌آید. 

زمانی که ارتش هان (Huns) به چین حمله می‌کند، امپراطوری چین دستور می‌دهد تا از هر خانواده یک مرد برای مقابله با دشمن به جنگ فرستاده شود. در این بین مولان، بزرگ‌ترین دختر یک کهنه سرباز جنگ، تصمیم می‌گیرد تا به جای پدر پیرش به جنگ برود. او دختری است مصمم، با روحیه قوی و مستقل که با نام پدرش هوآ جون (Hua Jun) برای جنگ ثبت‌نام می‌کند. مولان حالا باید تمامی آزمایش‌های لازم برای اعزام به جنگ را با موفقیت پشت سر بگذارد، از قدرت های درونی خود بهره گیرد و پتانسیل واقعی خودش را پیدا کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول