اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  لرستان

فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در پلدختر آغاز شد

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت: امروز فاز دوم از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه با توزیع 500 بسته معیشتی در پلدخترآغاز شد.

فاز دوم  از مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه  در پلدختر آغاز شد

منصور کریمی‌فرد امروز در حاشیه مراسم توزیع مرحله دوم رزمایش کمک مومنانه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر، اظهار داشت: فاز نخست رزمایش کمک مومنانه سه مرحله داشت که مرحله اول آن در عید غدیر توسط بسیج مداحان اجرا  و مرحله دوم که قرار بود در دهه محرم برگزارشود، امروز آغاز شد.

وی افزود: افراد نیازمند و آسیب دیده از کرونا که شغل خود را در این شرایط از دست داده‌اند براساس بانک اطلاعاتی از سوی پایگاه‌های مقاومت بسیج شناسایی و کمک‌های مومنانه شامل بسته‌های معیشتی بین آنها توزیع شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج پلدخترگفت : کمک‌های مواسات و همدلی که با همت خیران توسط سپاه پلدختر جمع‌آوری می‌شود تا زمانی که این ویروس از بین برود این رزمایش  استمرار و تداوم دارد.

وی افزود: ارزش این تعداد بسته معیشتی فاز دوم مرحله دوم کمک مومنانه در پلدختر مبلغ  400 هزار تومان می‌باشد که بین افراد شناسایی شده، توزیع شد.

کریمی‌فرد یادآورشد: اصحاب رسانه در شرایط کرونا با  همراهی در کمک مومنانه یار و یاور سپاه و دیگر دستگاه‌ها بودند و آن را به درستی پوشش دادند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول