اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم از گاز طبیعی برگزار می‌شود

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم کشور از نعمت گاز به‌زودی برگزار می‌شود.

جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد مردم از گاز طبیعی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، غلامرضا مشایخی ظهر امروز در دیدار با حبیب‌الله خجسته‌پور، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: برای بهره‌مندی واحدهای تولیدی و صنعتی از گاز طبیعی، یارانه‌ای از سوی شرکت ملی گاز ایران در نظر گرفته شده است و این واحدها از این تسهیلات استفاده کنند.

وی خاطرنشان کرد: در سال‌های گذشته، اقدام‌های بسیار خوبی در حوزه گازرسانی به نقاط شهری و روستایی کشور انجام شد و به‌زودی جشن بهره‌مندی ۹۵ درصد از مردم از گاز طبیعی برگزار خواهد شد.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: سرانه انشعاب گاز برای یک خانوار، ۱۲۰ میلیون ریال بوده که در مناطق صعب‌العبور برای افزایش رفاه مردم و بهره‌مندی از نعمت گاز این رقم بیشتر است.

مشایخی ادامه داد: در سال‌های گذشته اقدام خوبی در حوزه گازرسانی به نقاط مختلف استان سمنان انجام شد و از تلاش مدیرعامل سابق شرکت گاز استان تشکر می‌کنم.

وی تصریح کرد: برنامه‌هایی از سوی معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در ارتباط با گازرسانی به مناطقی از استان که فاقد گاز است، ارائه شد که این برنامه‌ها در سطح ملی پیگیری می‌شود.

مدیر گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: حمایت‌های استانداری از شرکت گاز استان سمنان ادامه یابد و با تلاش مستمر می‌توان برای گازرسانی به تمام نقاط این منطقه از کشور اقدام کرد.

مشایخی افزود: مدیرعامل شرکت گاز استان سمنان هم از نیروی توانمند و بومی استان است که امید است در انجام امور و مسؤولیت موفق باشند.

انتهای پیام/۷۴۰۰۳/م/و

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول