اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمال

رئیس پلیس راه مازندران گفت: محدودیت‌های ترافیکی از امروز در محورهای استان آغاز شده و تا روز شنبه ادامه خواهد داشت.

آغاز محدودیت‌های ترافیکی محورهای شمال

علیرضا قدمی امروز درباره وضعیت ترافیکی محورهای مازندران در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: معمولا روزهای چهارشنبه شاهد افزایش حجم تردد خودروها به سمت شمال هستیم.
وی افزود: روزهای چهارشنبه شاهد ترافیکی پرحجم در مسیر ورودی شمال هستیم که این موضوع موجب ترافیک روز جمعه در مسیر خروجی شمال هستیم.
رئیس پلیس راه مازندران از اعمال محدودیت‌های ترافیکی از امروز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه تا روز شنبه ۱۵ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان خبر داد و اضافه کرد: به‌منظور افزایش ایمنی، ایجاد کشش و تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه، محدودیت های ترافیکی از ساعت ۱۲ ظهر امروز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه تا ساعت ۶ صبح روز شنبه۱۵ شهریورماه در محورهای مواصلاتی استان به اجرا در خواهد آمد.

این مسوول بیان کرد: به همین منظور تردد انواع موتورسیکلت به جز موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی برای انجام ماموریت‌های ضروری در مسیر مجاز جریان ترافیک تا ساعت ۶ صبح روز شنبه از محورهای کرج ـ چالوس، هراز، فیروزکوه و بالعکس ممنوع است.
قدمی با اشاره به ممنوع بودن تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت از محور کرج- چالوس، تصریح کرد: تردد وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج ابتدای اتوبان تهران – شمال به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستفر در محل از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج  ـ تهران یک طرفه می‌شود.
وی به ممنوع بودن تردد تمامی تریلرها از محور هراز، اظهار کرد: تردد تمامی کامیون‌ها و کامیونت‌ها به‌جز حاملان مواد سوختی و فاسد شدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه ۱۲ شهریورماه و همچنین از ساعت ۶ صبح تا ساعت ۲۴ روزهای پنج شنبه و جمعه ۱۳ و ۱۴ شهریورماه از محور هراز ممنوع است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: تردد خودروها از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از رودهن به سمت آمل ممنوع بوده و از ساعت ۱۷ تا ساعت ۲۴ همان روز در صورت اعلام ماموران پلیس راه مستقر در محل، تردد از آب اسک به سمت رودهن یک‌طرفه می‌شود.
قدمی در پایان گفت: مرکز  کنترل پلیس راه با شماره‌های ۲۱۸۲۴۴۲۰ و ۲۱۸۲۴۴۳۴ با پیش شماره ۰۱۱ در هر ساعتی از شبانه‌روز پاسخگوی آخرین وضعیت راه‌های استان است.

انتهای پیام/۸۶۰۳۴/ج

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول