اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  انتظامی و حوادث

بازداشت مدیران ۶ کانال تلگرامی دلالی ارز+جزئیات

پلیس تهران از شناسایی و دستگیری مدیران ۶ کانال دلالی ارز خبر داد و گفت: این افراد با خرید و فروش غیرقانونی ارز موجب نوسانات قیمت بازار ارز شده بودند.

بازداشت مدیران ۶ کانال تلگرامی دلالی ارز+جزئیات

به گزارش خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس رئیس پلیس امنیت اقتصادی تهران از دستگیری 6 مدیر کانال تلگرامی دلالان ارز خبر داد. 
 
سرهنگ کارآگاه "علی ولی پور گودرزی"  اظهار داشت: در رصدهای اطلاعاتی و پالایش های فنی بازار ارز در فضای مجازی، تعدادی کانال های تلگرامی دلالان ارز که نقش ویژه ای در تعیین قیمت وگرانی های اخیر بازار ارز داشته اند، شناسایی شد و بررسی موضوع در اختیار تیمی از کارآگاهان این پلیس قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در بررسی به عمل آمده مشخص شد این گروه ها هرکدام حداقل 160 عضو داشته که با خرید و فروش ارز به صورت غیرقانونی باعث ایجاد نوسانات قیمت بازار ارز و سیر صعودی قیمت ها شده اند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در این تحقیقات پلیسی 6 گروه تلگرامی شناسایی شد، تصریح کرد: در ادامه تحقیقات ، هویت مدیران گروه های تلگرامی شناسایی و با هماهنگی های قضایی هر 6 مدیر کانال تلگرامی دستگیر و گروه های آنها مسدود و حذف شد.

رئیس پلیس امنیت اقتصادی اظهار داشت: برخورد با اخلالگران اقتصادی یکی از اولویت های کار پلیس امنیت اقتصادی تهران است و با قاطعیت با اخلال گران نظام اقتصادی مقابله می کند.

وی تصریح کرد: متهمان با صدور قرار مجرمیت از سوی مراجع قضائی برای تکمیل تحقیقات در اختیار این پلیس قرار دارند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول