اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

سهرابی: اجحاف درحقوق تراکتور، حق‌الناس است

مدیرعامل باشگاه تراکتور گفت: امیدوارم روزی برسد که فوتبال فارغ از سیاست باشد.

سهرابی: اجحاف درحقوق تراکتور، حق‌الناس است

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، میرمعصوم سهرابی در خصوص دیدار تیمش در چارچوب فینال جام حذفی فوتبال کشور مقابل استقلال، اظهار داشت: تیم تراکتور با آمادگی کامل راهی مشهد می‌شود تا با تمام توان در فینال جام حذفی حضور پیدا کند و امیدوارم بتوانیم جام قهرمانی این مسابقات را برای هواداران پرشور این تیم به ارمغان بیاوریم و دل مردم شریف آذربایجان را شاد کنیم.

مدیرعامل باشگاه تراکتور در ادامه افزود: البته در خصوص این مسابقه حرف و حدیث زیادی وجود دارد و برخی‌ها به دنبال این هستند که جام حذفی را نیز به دیگر تیم تهرانی تقدیم کنند تا امسال هر دو تیم وزارت ورزش از کسب جام قهرمانی بی‌نصیب نمانند که امیدوارم با تدبیر درست و درایت متولیان امر خلاف این امر ثبت شود و شاهد فوتبالی پاک و شرافتمندانه باشم.

سهرابی خاطرنشان کرد: امیدوارم روزی برسد که فوتبال ما مستقل شود و سیاسیون در امور ‌فوتبال دخالت نکنند؛ چرا که متاسفانه اخباری به گوش می‌رسد که برخی‌ سیاسیون جهت انتقال بازیکن به تیم محبوبشان، پیغام می‌فرستند و در چنین مسائلی دخالت می‌کنند که مایه تاسف است.

وی در خصوص انتخاب موعود بنیادی‌فر به‌عنوان قاضی دیدار فینال جام حذفی متذکر شد: حتی برخی داوران نیز به انتخاب ایشان به عنوان داور بازی فینال معترض شده‌اند و در چنین شرایطی، نگران قضاوت این مسابقه هستیم. در حالی که یک تیم تمام تلاش خود را برای انجام بازی فوتبال به کار می‌گیرد، انصاف نیست که تمام زحمات یک ساله‌ مجموعه‌ای به‌خاطر اشتباهات داوری به هدر برود.

مدیرعامل باشگاه تراکتور تصریح کرد: با تمام احترامی که به آقای بنیادی‌فر قائل هستیم اما با دو کارشناس خوب داوری هماهنگ شده‌ایم که قضاوت این بازی را زیر نظر داشته باشند تا اگر موردی بود، با مستندات پیگیر حقوق خود باشیم.

میرمعصوم سهرابی در پایان اظهاراتش یادآور شد: تراکتور باشگاهی خصوصی است با هزینه شخصی اداره می‌شود و هرگونه اجحاف در حقوق این باشگاه علاوه بر خیانت به هواداران میلیونی، حق‌الناس نیز بر گردن خاطیان دارد و امیدوارم فینال جام حذفی به گونه‌ای به پایان برسد که فوتبال ایران سربلند باشد.

انتهای پیام/60017/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول