اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

فرهنگ  /  مسجد و هیئت

حواشی و مدل‌های متفاوت هیأت در شبکه افق روایت می‌شود

تهیه کننده برنامه روایت هیأت با اشاره به اینکه مدل متفاوت هیأت‌ها، حواشی دهه اول و ... از موضوعات فصل سوم این برنامه است، گفت: مهمانانی از جمله حجت‌الاسلام حسین آقامیری، سیدرضا نریمانی، مهدی رسولی و ... در برنامه حضور می یابند.

حواشی و مدل‌های متفاوت هیأت در شبکه افق روایت می‌شود

حجت‌الاسلام علیرضا ربانی منش تهیه‌کننده برنامه روایت هیأت در گفت وگو با خبرنگار حوزه مسجد و هیأت خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه فصل سوم این برنامه با کلان موضوع سبک زندگی حسینی و روایت هیأت ها از دهه اول محرم از شبکه افق پخش می‌شود، اظهار کرد: هیأت‌های بزرگی که در دهه اول محرم امسال با توجه به لزوم جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شرایط خاصی را سپری کرده‌اند در این برنامه به روایت شرایط متفاوت محرم امسال خواهند پرداخت.

وی اضافه کرد: این برنامه هر شب به صورت زنده ساعت ۲۱ از شبکه افق به نمایش گذاشته می‌شود که قسمت اول آن شب گذشته 11 شهریورماه با حضور حجت‌الاسلام آقامیری به روی آنتن رفت. سیدمحمد جواد شرافت به‌عنوان مجری برنامه با ستایشگران و کارشناسان هیأت به گفت‌وگو خواهد پرداخت تا مشخص شود، این هیأت‌های مذهبی چگونه چنین الگویی به مردم کشور و دنیا ارائه داده‌اند.

تهیه‌کننده برنامه روایت هیأت خاطرنشان کرد: مدل متفاوت مراسم‌های مذهبی امسال، حواشی دهه اول محرم و برپایی روضه‌های خانگی و محلی با حضور مداحان و خانواده‌های شهدا در این برنامه بررسی می‌شود.

وی با بیان اینکه برنامه روایت هیأت طی ۱۰ شب و هر شب به مدت ۴۵ دقیقه مهمان منازل مخاطبان هیأت‌های مذهبی خواهد بود، عنوان کرد: حجج اسلام آقامیری، مهدوی‌نژاد به همراه سیدرضا نریمانی، مهدی رسولی، محمدرضا بذری، رجبی دوانی و کرمعلی از جمله مهمانان این برنامه رسانه‌ای خواهند بود. مهمان برنامه امشب چهارشنبه ۱۲ شهریورماه حجت‌الاسلام سعید پیرایش و مسعود پیرایش خواهند بود که از ساعت ۲۱ به روی آنتن خواهد رفت.

ربانی‌منش با اشاره به اینکه برنامه روایت هیأت به همت جامعه ایمانی مشعر تولید و با همکاری شبکه افق پخش خواهد شد، گفت: این برنامه در صفحات اختصاصی روایت هیأت در شبکه‌های اینستاگرام، ایتا و بله به نشانی revayateheyat منعکس خواهد شد.

وی از اکران دستاوردهای رسانه‌ای هیأت‌های مذهبی از مراسمات عزاداری دهه اول محرم ۱۴۴۲ در برنامه روایت هیأت یاد کرد و ادامه داد: امیدواریم این برنامه بتواند مخاطبان هیأتی خود را با چگونگی برپایی هیأت در شرایط کرونایی آشنا کند.

ربانی‌منش با اشاره به تولید بسته‌های معرفتی، برگزاری گردهمایی ویژه دست‌اندرکاران هیأت‌های مذهبی به منظور آشنایی با دستورالعمل‌های بهداشتی ویژه هیأت به همت جامعه ایمانی مشعر عنوان کرد: جامعه ایمانی مشعر با بیش از ۱۰ هزار هیأت مذهبی در سراسر کشور در ارتباط است و توانمندی این هیأت‌ها را در حوزه‌های مختلف دنبال می‌کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول