اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

پاکدل: تاریخ شروع لیگ هفته آینده اعلام می‌شود/اگر خبرنگاری از ما دلخور شده، عذرخواهی می‌کنم

رئیس فدراسیون هندبال گفت: تاریخ دقیق شروع رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌ها کشور هفته آینده اعلام خواهد شد.

پاکدل: تاریخ شروع لیگ هفته آینده اعلام می‌شود/اگر خبرنگاری از ما دلخور شده، عذرخواهی می‌کنم

علیرضا پاکدل در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، درمورد برگزاری جلسه قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ برتر هندبال باشگاه‌های کشور اظهار داشت: امروز جلسه بسیار خوبی داشتیم و مسابقات با حضور 12 تیم قرعه‌کشی شد. با توجه به شرایط کنونی کشور و مجوزی که برای هندبال صادر شده، درخصوص نحوه برگزاری مسابقات چند پلن داشتیم.

وی ادامه داد: روش‌های مختلف برگزاری مسابقات را در جلسه مطرح کردیم و باشگاه‌ها هم نظرات خود را اعلام کردند. قرار شد رقابت‌های در 2 گروه و در 6 مرحله به صورت متمرکز برگزار شود. با این روش ماهیت لیگ هم خدشه‌دار نمی‌شود.

رئیس فدراسیون هندبال درمورد تاریخ دقیق شروع مسابقات لیگ برتر، عنوان کرد: با توجه به اینکه باید برای هر دور از مسابقات یک میزبان انتخاب کنیم. بنابراین فکر می‌کنم اوایل مهرماه رقابت‌ها آغاز شود. تاریخ دقیق را تا اواسط هفته آینده به باشگاه‌ها و رسانه‌ها اعلام خواهیم کرد.

پاکدل درمورد اینکه گفته می‌شود اواسط این جلسه و زمانی که تنش‌ها بین اعضا بالا گرفته بود، با دستور رئیس فدراسیون اجازه ادامه حضور خبرنگاران داده نشد و از آنها درخواست شد جلسه را ترک کنند، تصریح کرد: من در جریان این موضوع نیستم و فکر نمی‌کنم مشکل خاصی وجود داشته باشد، چون در آخر جلسه اصحاب رسانه مثل همیشه به ما لطف داشتند و برای تهیه گزارش و مصاحبه سنگ تمام گذاشتند.

وی ادامه داد: ممکن است اوایل جلسه صحبت‌های خاصی مطرح شود که نیاز به حضور خبرنگاران نباشد. ضمن اینکه بخاطر شیوع ویروس کرونا، وزارت ورزش هم در مجامع عمومی خود اجازه ورود خبرنگاران را نمی‌دهد. با این حال اگر مشکلی پیش آمده و خبرنگاری از ما دلخور شده عذرخواهی می‌کنم. خبرنگاران همیشه به هندبال لطف داشته‌اند و ارتباط خوبی بین ما برقرار بوده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول