اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  مازندران

آغاز فرآیند ثبت‌نام همایش ملی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مازندران

ثبت نام همایش ملی بهداشت، ایمنی و محیط زیست در مازندران آغاز شده و قرار است همایش در 23 مهر به صورت ملی برگزار شود.

آغاز فرآیند ثبت‌نام همایش ملی بهداشت ایمنی و محیط زیست در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سیف‌الله علی‌نیا عصر امروز در جمع خبرنگاران مازندران در ارتباط با برگزاری دومین همایش ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست به میزبانی مازندران، اظهار کرد: در سال ۹۵ با همراهی اداره کل راه و شهرسازی و با توجه به عملکرد مناسب استان در حوزه رعایت مسائل ایمنی در کارگاه‌های ساختمانی و با توجه به برگزاری کارگاه‌های موفق در حوزه آموزش استادکاران، کارگران و مهندسان در حوزه ایمنی از سوی وزارت راه و شهرسازی دبیرخانه دائمی HSEدر استان ایجاد شده است.

رئیس سازمان نظام مهندسی ساختمان مازندران خاطر نشان کرد: دومین همایش هم قرار است به صورت مجازی برگزار شود.

وی یادآور شد: بین ۶۰ تا ۷۰ درصد حوادث کار متوجه بخش کارگری است و حدود ۳۰ درصد مشمول سایر مشاغل می‌شود که این آمار بسیار حائز اهمیت است و همین موضوع حساسیت بخش ایمنی در کار را افزایش می‌دهد.

علی‌نیا اضافه کرد: یکی از اهداف برگزاری این همایش اجرایی کردن مبحث ۱۲ قانون نظام مهندسی ساختمان است، امروز در حوزه رعایت بهداشت و محیط زیست، بحث محیط زیست یک مبحث بین‌المللی بوده و حساسیت‌های جهانی در این حوزه وجود دارد.

مهری عضو هیأت رئیسه نظام مهندسی ساختمان مازندران، در ارتباط با دومین همایش ملی ایمنی، بهداشت و محیط زیست، اظهار کرد: این همایش به صورت غیر حضوری برگزار شود.

وی خاطر نشان کرد: شروع ثبت نام همایش بهداشت، ایمنی و محیط زیست آغاز شده است که مراسم افتتاحیه در 23 مهرماه برگزار می‌شود.

در ادامه سید محمد نظری مدیرکل راه و شهرسازی مازندران اظهار کرد: برگزاری این همایش اقدام علمی مناسب در حوزه ایمنی، بهداشت و محیط زیست است.

وی با اعلام اینکه شکل گیری دبیرخانه دائمی ایمنی، بهداشت و محیط زیست در استان مازندران اقدام اثرگذاری بوده است، افزود: باید تلاش کنیم که شاهد تکاپوی اثر بخش این دبیرخانه باشیم.

مدیرکل راه و شهرسازی مازندران با اعلام اینکه برای برگزاری این همایش نیاز به ۱۰ هزار ساعت هماهنگی کاری بوده است، گفت: باید همه برای برگزاری مناسب این همایش همکاری مناسبی داشته باشند.

انتهای پیام/۸۶۰۰۴/ج

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول