اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال جهان

ملو: آرزوی بازی در کنار رونالدو را داشتم/بارسلونا با من مغرضانه رفتار کرد

هافبک جدید یوونتوس گفت: برنامه یوونتوس برای من قانع کننده بود، به همین خاطر برای رسیدن به موفقیت به تورین آمدم.

ملو: آرزوی بازی در کنار رونالدو را داشتم/بارسلونا با من مغرضانه رفتار کرد

به گزارش خبرگزاری فارس، آرتور ملو، هافبک برزیلی بارسلونا امروز(چهارشنبه) در باشگاه یوونتوس حاضر شد و در جلسه معارفه باشگاه جدیدش حضور پیدا کرد.

ملو ماه گذشته به صورت رسمی با یوونتوس قرارداد امضا کرد. یوونتوس در ازای جذب این بازیکن به بارسلونا میرالم پیانیچ، هافبک بوسنیایی را تقدیم کرد.

ملو در کنفرانس خبری معارفه اش، گفت: امروز روز مهمی برایم است. از خانواده و مدیرنامه ام تشکر می‌کنم. از یوونتوس هم تشکر می کنم که به من فرصت بازی در کنار بازیکنان بزرگ دنیا از جمله کریسیتانو رونالدو را داد. آرزوی بازی در کنار رونالدو را داشتم که محقق شد.

وی افزود: برنامه یوونتوس برای من قانع کننده بود به همین خاطر برای رسیدن به موفقیت به تورین آمدم. هنوز با پیرلو صحبت نکردم او در زمان بازیگری اش یکی از بهترین‌های دنیا بود. باعث افتخارم است که زیرنظر این مربی کار خواهم کرد.

هافبک سابق بارسلونا ادامه داد: فقط از بارسلونا می‌توانم تشکر کنم که با من مغرضانه رفتار کرد. آنها با من مثل یک کالا رفتار کردند و با من معامله کردند. اینیستا همیشه الگویم بود. هنوز با سوارس صحبت نکردم و از وضعیتش شناخت ندارم. مدیران یوونتوس می‌توانند بهترین تصمیم را درباره او بگیرند. اگر فرصت بازی دوباره در کنار سوارس برایم ایجاد شود این اتفاق خوبی خواهد بود چون او بازیکن توانمندی است.

انتهای پیام/

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول