اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  هرمزگان

اجرای برنامه‌ها در قشم با وحدت و شفافیت به ثمر نشسته است

دبیر شورایعالی مناطق آزاد کشورگفت: عزم و اراده جدی و حرکت مستمر برای عملی شدن برنامه‌های پیش بینی شده در قشم با حفظ وحدت و یکپارچگی و ایجاد شفافیت در فعالیت ها به نتیجه رسیده است.

اجرای برنامه‌ها در قشم  با وحدت و شفافیت به ثمر نشسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از قشم، جلسه شورای معاونان سازمان منطقه آزاد قشم با حضور مشاور رییس جمهور و دبیر شورای‌عالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور، رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، امام جمعه شهرستان قشم و جمعی از معاونان و مدیران سازمان منطقه آزاد قشم برگزار شد.

مرتضی بانک در این جلسه اظهار داشت: عزم و اراده جدی و حرکت مستمر برای عملی شدن برنامه‌ها و طرح های پیش بینی شده در قشم با حفظ وحدت و یکپارچگی و ایجاد شفافیت در فعالیت ها به نتیجه رسیده است.

وی افزود: تقویت اقتصاد محلی و حرکت به سوی توسعه پایدار و متوازن در تمامی نقاط جزیره قشم یکی از مهمترین برنامه‌های سازمان منطقه آزاد قشم بوده است که خوشبختانه طی سال‌های گذشته این روند با سرعت مناسبی اجرایی شده است.

دبیر شورایعالی مناطق آزاد تجاری ـ صنعتی و ویژه اقتصادی کشور تصریح کرد: ایجاد اشتغال پایدار در جزیره قشم نیز یکی دیگر از اهداف مهمی بوده است که امروز و با توجه به نرخ بیکاری ۴.۶ در جزیره قشم می‌توانیم بگوییم که این هدف تا اندازه زیادی عملیاتی شده است.

طی این نشست که بدون دعوت از اصحاب رسانه برگزار شد و اطلاعات آن از طریق روابط عمومی این سازمان در اختیار قرار گرفته، حمیدرضا مومنی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم نیز توضیحاتی پیرامون ۱۰۰ پروژه بخش خصوصی و سازمان منطقه آزاد قشم تا پایان دولت تدبیر و امید و معرفی ۲۸ پروژه جدید اقتصادی و برنامه‌های پیش‌بینی شده جهت برگزاری همایش اقتصادی «درگهان در مسیر توسعه» ارائه کرد.

انتهای پیام/۸۸۰۵۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول