اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

احداث ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولان در آذربایجان‌غربی، دستگیری ۴ جاعل حرفه ای در شوط، پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی آذربایجان‌غربی، پیش‌بینی تولید بیش از 38 هزار تن تخمه آجیلی از مزارع خوی، کاهش 49 درصدی غرق شدگی در آذربایجان‌ غربی و توزیع ۶۹ تن انواع گوشت برای هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی اخبار کوتاه آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده کنید:

احداث ورزشگاه اختصاصی جانبازان و معلولان در آذربایجان‌غربی

رییس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان گفت: مجموعه ورزشی اختصاصی این حوزه به نام پهلوان «سیامند رحمان» در آذربایجان‌غربی احداث می‌شود و به زودی عملیات اجرایی و احداث مجموعه ورزشی اختصاصی جانبازان و معلولان استان با نگاه ویژه وزیر ورزش و جوانان و مصوبه هیات وزیران آغاز می‌شود و بنا داریم این مجموعه بنام «پهلوان سیامند رحمان» یک مجموعه ورزشی بی‌نظیر مورد استفاده ورزشکاران این استان و کشور قرار گیرد.

دستگیری ۴ جاعل حرفه ای در شوط

فرمانده انتظامی شوط گفت: چهار جاعل حرفه‌ای با مقادیر قابل توجهی اقلام مربوط به جعل اسناد در این شهرستان دستگیر شدند در این راستا ماموران انتظامی این شهرستان طی عملیات پیچیده یک شبکه جاعلان را که در سطح شهرستان‌های شوط، ماکو و چالدران فعالیت می‌کردند،شناسایی و چهار متهم این پرونده که با ایجاد کارگاه‌هایی اقدام به جعل اسناد، مهر ادارات دولتی، اسکناس، اوراق شناسایی و چک‌پول می‌کردند در یک عملیات دستگیر شدند.

پرداخت بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات به مشاغل آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی آذربایجان غربی

معاون برنامه ریزی و امور اقتصادی جهاد کشاورزی آذربایجان‌غربی گفت: تاکنون بیش از ۳۳ میلیارد ریال تسهیلات اعتباری به کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در بخش کشاورزی استان پرداخت شده است.

پیش‌بینی تولید بیش از 38 هزار تن تخمه آجیلی از مزارع خوی 

مدیر جهاد کشاورزی خوی گفت: امسال در 28 هزارهکتار از مزارع کشاورزی شهرستان خوی این دو محصول کشت شده است که از این مقدار بیش از 15 هزار هکتار تخمه آفتابگردان آجیلی و 13 هزار هکتار کدوی آجیلی است، و پیش بینی می‌شود امسال بیش از 38 هزار تن محصول از مزارع تخمه‌های آجیلی آفتابگردان و کدو برداشت شود.

 

کاهش 49 درصدی غرق شدگی در آذربایجان‌ غربی

 رییس مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آذربایجان‌غربی گفت: در پنج ماه گذشته ۲۴ نفر جان خود در اثر غرق‌شدگی از دست‌ داده‌اند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته ۴۹ درصد کاهش داشته است.

توزیع ۶۹ تن انواع گوشت برای هیئت‌های مذهبی آذربایجان‌غربی

سرپرست اداره کل پشتیبانی امور دام آذربایجان‌غربی گفت : به منظور تنظیم بازار گوشت قرمز و مرغ، برای  مصرف هیئت‌های مذهبی و نذورات مردم در ایام تاسوعا و عاشورای حسینی، بیش از ۶۹ تن گوشت قرمز منجمد گوساله وارداتی و گوشت مرغ منجمد در سطح استان توزیع شد.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول