اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

هنر و رسانه  /  رسانه

رسانه‌ها ظرفیت های جهان اسلام را معرفی کنند

یک تحلیلگر رسانه گفت: رسانه های ما نباید خود را به مرزهای جغرافیایی داخلی محدود سازند، بلکه باید جهان اسلام را با ظرفیت های بسیار بالای آن ببینند.

رسانه‌ها ظرفیت های جهان اسلام را معرفی  کنند

به گزارش خبرنگار رسانه خبرگزاری فارس، محمد اسماعیلی تحلیلگر رسانه در برنامه از سکوت تا بایکوت رادیو گفت وگو در رابطه با نقش سواد رسانه ای در مقابله با جریان مخرب رسانه های معاند اظهار داشت: امروز بسترهای رسانه ای برای ایجاد اختلاف، تفرقه افکنی و توزیع محتوای نادرست دینی مهیاست.

وی افزود: امروز بسته های مختلف رسانه ای وارد بازار شده است و بازار انباشته از انواع محتواست و لذا باید در خصوص تولید محتوای حرفه ای برای رسانه بیشتر کار کنیم.

این تحلیلگر رسانه یادآور شد: رسانه های ما نباید خود را به مرزهای جغرافیایی داخلی محدود سازند، بلکه باید جهان اسلام را با ظرفیت های بسیار بالای آن ببینند.

رسانه های معاند جریان عاشورا را تحریف می کنند

همچنین هاتف‌الرحمان صالحی دیگر کارشناس برنامه با اشاره به تحریف هایی که چندی پیش از جریان عاشورا در رسانه های غربی صورت گرفت، گفت: این رسانه ها با رنگ قرمز که نمادی از خشونت است، محرم و اربعین را تصویر کرده و شیعیان را جنگ طلب معرفی می کنند.

وی ادامه داد: این رسانه های بیگانه آنِ اتفاق افتاده در لحظات زنجیر زنی و سینه زنی را به گونه ای تصویر می کنند که گویی شیعیان از روی عناد و عصبانیت این کار را انجام می دهند و به نوعی به جهان خشونت طلبی را در مسلک شیعی نشان می دهند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول