اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

افتتاح 4.1 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در فردوس رفسنجان

در ادامه افتتاحیه‌های هفته دولت در رفسنجان پروژه‌های بخش فردوس با حضور مسئولان افتتاح شدند.

افتتاح 4.1 میلیارد تومان پروژه‌ عمرانی در فردوس رفسنجان

به گزارش خبرگزاری فارس از رفسنجان، در ادامه طرح‌های هفته دولت در این شهرستان بخش فردوس برای افتتاح چند طرح میزبان فرماندار و جمعی از مسئولان بود.

پروژه آسفالت شهر صفائیه با اعتبار یک میلیارد و 500 میلیون تومان به مساحت 30 هزار متر مربع و ساختمان اداره آب این شهر با اعتبار 600 میلیون تومان در 142 متر مربع زیربنا افتتاح شدند.

خراسانی شهردار صفائیه در حاشیه افتتاح پروژه آسفالت شهر صفائیه اظهار داشت: این پروژه سه ماه پیش به پایان رسید و شامل بافت قدیم و جدید شهر می‌شود همچنین سه کیلومتر جدول‌گذاری داشتیم که با اعتبار 300 میلیون تومان انجام شده است.

وی ادامه داد: این منطقه محل تجمع‌های مختلف مانند 22 بهمن و 13 آبان و...بود که وضعیت نامناسبی داشت که تصمیم بر آسفالت گرفتیم و برای این منظور450 کامیون طی سه مرحله خاکریزی انجام شد.

حسین چرخ‌انداز رئیس شرکت آبفا شهرستان رفسنجان تصریح کرد: ساختمان اداره آب و فاضلاب صفائیه سال گذشته در هفته دولت کلنگ‌زنی شد و امروز افتتاح شده است و شهرداری و شورای اسلامی شهر همکاری خوبی با ما داشتند و کمک کردند.

در ادامه پروژه روشنایی در این بخش افتتاح شد.

عرب رئیس اداره برق صفائیه در خصوص روشنایی بلوار محمدآباد هراتی عنوان کرد: 500 متر شبکه روشنایی و یک دستگاه پست اختصاصی برای این بلوار ایجاد شده که با عتبار 130 میلیون تومان افتتاح می‌شود و  همزمان روشنایی بلوار مهدی‌آباد با اعتبار 120 میلیون تومان هم افتتاح شد.

وی خاطرنشان کرد:  پروژه‌هایی با اعتبار 500 میلیون تومان شامل تعمیر برق مشترکان، رفع افت ولتاژ و... در دست اجرا و آماده کلنگ‌زنی داریم.

یک پروژه زیرسازی، آسفالت و جدول‌گذاری در روستای دولت‌آباد با اعتبار یک میلیارد و 200 میلیون تومان افتتاح شد.

در پایان آسفالت معابر حسن‌آباد به متراژ 15 هزار متر  با اعتبار یک میلیارد و 100 میلیون تومان شامل  825 میلیون تومان آسفالت،  20 هزار متر زیرسازی با اعتبار 210 میلیون تومان و یک هزار و 300 متر طول جدول‌گذاری و کانیوو بیش از 60 میلیون تومان افتتاح شد.

همچنین امروز در ادامه طرح هر هفته یک پروژه در بخش مرکزی رفسنجان، پروژه آسفالت روستای عباس‌آباد آقاغفور به متراژ 15 هزار متر مربع و یک میلیارد تومان اعتبار افتتاح و بهره‌برداری شد.

انتهای پیام/80016/ب

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول