اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

ثبت نام دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آغاز شد

دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از میان علاقه‌مندان به رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری، عکاسی هنرهای تجسمی، تدوین، گویندگی و دوبله، مترجمی انگلیسی و مدیریت فرهنگی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

ثبت نام دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آغاز شد

به گزارش خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس ، دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از میان علاقه‌مندان به رشته‌های خبرنگاری، روابط عمومی، عکاسی خبری، عکاسی هنرهای تجسمی، تدوین، گویندگی و دوبله، مترجمی انگلیسی و مدیریت فرهنگی در مقاطع کاردانی و کارشناسی و بدون کنکور دانشجو می‌پذیرد.

براساس این گزارش ، علاقه‌مندان به تحصیل در این رشته‌ها می‌توانند از ۱۱ شهریور تا ۱۸ شهریور به پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان سنجش (http://www.sanjesh.org/group.aspx?gid=5 ) مراجعه و دفترچه راهنمای ثبت‌نام را از طریق این پایگاه دریافت کنند.

گفتنی است ، پذیرش دانشجو در دانشکده رسانه خبرگزاری فارس برای مهر ماه و بدون کنکور و بر اساس شرط معدل صورت می‌پذیرد و علاقه‌مندان به تحصیل می‌توانند در مقطع کاردانی در رشته‌های «خبرنگاری» با کد۱۲۵۲۱، «روابط عمومی» با کد۱۲۵۳۳، «عکاسی خبری» با کد ۱۲۶۸۳، «عکاسی هنرهای تجسمی» با کد ۱۲۷۵۰، «مترجمی انگلیسی» با کد۱۲۶۳۳، «سینما-تدوین فیلم» با کد ۱۲۹۹۳ و در مقطع کارشناسی در رشته های «خبرنگاری سیاسی واقتصادی» با کد ۲۱۴۶۵، «روابط عمومی» با کد ۲۱۴۶۹، «مدیریت امور فرهنگی» با کد ۲۱۵۴۸، «عکاسی خبری» با کد ۲۱۶۸۱ و «گویندگی ودوبله» با کد۲۱۸۵۸ ثبت نام کنند.

لازم به ذکر است ، متقاضیان ثبت‌نام می توانند به صورت غیر حضوری، مدارک  خود را شامل  تصویر شناسنامه، تصویر کارت ملی، تصویر مدرک دیپلم برای متقاضیان مقطع کاردانی و تصویر مدرک کاردانی یا کارشناسی برای متقاضیان مقطع کارشناسی،  فرم تأییدیه معدل جهت فارغ‌التحصیلانی که تاکنون گواهینامه پایان تحصیلات برای آنان صادر نشده است و  کارت پایان خدمت یا معافیت (دانشجویان دانشکده از معافیت تحصیلی بهره مند می شود) را طی روزهای اعلام شده به شماره ۰۹۰۳۱۳۱۷۲۳۴ در واتساپ و یا به آیدی @Fars_admin1 در تلگرام ارسال کنند.

باید به این نکته اشاره شود که از مهمترین ویژگی های دانشکده رسانه خبرگزاری فارس می توان به بهره مندی از اساتید و فعالان رسانه ای کشور، آموزش های کارگاهی و مهارت محور در استودیوهای تخصصی هر رشته، بورس تحصیلی دانشجویان نخبه، حمایت از ایده های رسانه ای دانشجویان در مرکز نوآوری و اتصال به شبکه بزرگ رسانه های کشور جهت اشتغال دانشجویان اشاره کرد.

گفتنی است ، علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به دانشکده رسانه فارس واقع در خیابان انقلاب، ضلع شمال شرقی چهار‌راه کالج، کوچه شهید سعیدی مراجعه کنند و یا با معاونت آموزش دانشکده به شماره تلفن ۸۸۹۱۱۶۶۴ و ۸۸۹۱۱۶۶۵ تماس بگیرند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول