اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  اصفهان

از روضه خانگی تا هیأت مجازی در آستان مقدس حضرت زینب(س)

مدیر حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر اصفهان گفت: برگزاری بیش از 40 روضه خانگی در نقاط مختلف شهر با اطلاع‌رسانی شبکه‌های اجتماعی و بازدید 4000 نفر از هیئت مجازی حرم مطهر حضرت زینب (س) از ویژه برنامه‌های ایام محرم این آستان مقدس بود.

از روضه خانگی تا هیأت مجازی در آستان مقدس حضرت زینب(س)

محسن صادق‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در خصوص برنامه‌های دهه اول محرم امسال در آستان مقدس حضرت (س) اظهار کرد: در این ایام ۱۰ شب مراسم عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) با شعار «ما ملت امام حسینیم» و حضور سخنرانان حجج‌اسلام شیخ صادق دوایی، سیاوشی و میرخلف با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی از نماز مغرب و عشا در جوار این حرم مطهر با همکاری هیئات مذهبی بزرگ شهر برگزار شد.

مدیر حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر اصفهان افزود: همچنین به همت هیأت خادمان آستان مقدس حضرت زینب(س) با ویژه برنامه‌های ظهر تاسوعا و عاشورا، اقامه نماز، سخنرانی حجت الاسلام تراشیون با موضوع خانواده و عزاداری در این ایام ورود خوبی را داشت.

مدیر حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر اصفهان همچنین به اجرای پویش «هر خانه، یک حسینیه» اشاره کرد و گفت: از دیگر برنامه‌های این حرم مطهر راه‌اندازی و پخش هیأت مجازی با حضور حجج اسلام عالی، فرحزاد، طبسی، رفیعی و مداحان اهل‌بیت(ع) سلحشور، حدادیان، معتمدی و... در شبکه‌های اجتماعی اینستاگرام و روبیکا بود که با استقبال خوب مخاطبان مواجه شد.

وی افزود: همچنین برگزاری ۴۳ روضه خانگی در دهه اول محرم با حضور سخنران، مداح و خادمین آستان زینب بنت موسی جعفر(س) به صورت تبرعی در منازل اقصی نقاط شهر از دیگر ویژه برنامه‌های این حرم مطهر بود که تا پایان ماه‌های محرم و صفر ادامه دارد.

صادق زاده تصریح کرد: همچنین در حاشیه این مراسم‌ها غرفه‌های پاتوق کتاب، شبی با شهدا، ثبت نام خادم افتخاری، پاسخگویی به سؤالات دینی و غرفه اجتماعی جهت مشاوره رایگان در حوزه خانواده و پیش ثبت نام کارگاه‌های آموزشی برپا شد.

مدیر حرم حضرت زینب بنت موسی بن جعفر اصفهان همچنین به توزیع بیش از 13 هزار پرس غذای گرم طی 10 شب روضه اباعبدالله در بین مخاطبان اشاره کرد و گفت: تولید و توزیع یک هزار پرچم سر درب منازل، سیاه‌پوشی صحن‌ها و بقعه مبارک حضرت، میزبانی از هیأت مذهبی و تولیدات روزانه رسانه‌ای ویژه ایام محرم‌الحرام از دیگر اقدامات حرم مطهر بوده است.

انتهای پیام/۶۳۱۰۶/ج۲۰/ر

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول