اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خراسان رضوی

تقدیر ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی از عزاداران حسینی

ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی با صدور اطلاعیه‌ای از آحاد مردم استان و عزاداران اباعبدالله علیه‌السلام و مسئولین و متولیان هیئات مذهبی و دستگاه‌های مربوطه تقدیر و تشکر کرد.

تقدیر ستاد مقابله با کرونا خراسان رضوی از عزاداران حسینی

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری خراسان رضوی، متن اطلاعیه ستاد پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا خراسان رضوی به شرح زیر است:

بسمه تعالی

امسال در حالی دهه اول محرم را پشت سر گذاشتیم که دغدغه‌های فراوانی ذهن همه مردم و مسئولان کشورمان را به خود مشغول کرده بود.

از یک سو عشق و ارادت بی‌نظیر محبان اهل بیت علیهم السلام و اهمیت برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان و یاران باوفایشان و از سوی دیگر تهدید جدی و خانمان برانداز ویروس منحوس کرونا که بیش از شش ماه است کشور ما و همه دنیا را تحت تاثیر خود قرار داده است.

خوشبختانه با تدابیر اتخاذ شده در سطح ملی و تهیه دستورالعمل‌ مراسم عزاداری محرم و صفر شاهد بودیم که دهه اول محرم امسال همچنان پر رونق و پرشور چون سال‌های گذشته در سایه رعایت دستورالعمل صادره برگزار گردید.

لذا وظیفه خود می‌دانیم از آحاد مردم استان و عزاداران اباعبدالله علیه‌السلام و مسئولین و متولیان هیئات مذهبی و دستگاه‌های مربوطه که متعهدانه و با تاسی از فرمان مقام معظم رهبری در جهت اجرای مراسم عزاداری دهه اول محرم با رعایت همه نکات بهداشت فردی و اجتماعی همکاری گسترده و با شکوهی را به نمایش گذاشتند، تقدیر و تشکر نماییم.

همچنین از ارشادات و همراهی‌های نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه محترم مشهد و همکاری‌های تولیت محترم آستان قدس رضوی و عموم روحانیون، خطبا، وعاظ و مداحان اهل بیت علیه السلام، مدیران و تمامی فعالان حوزه سلامت استان و همه کسانی که در راستای مدیریت امور، بسترسازی و نظارت بر اجرای پروتکل‌ها نقش آفرینی نموده‌اند، نهایت تقدیر و تشکر را اعلام می‌نماییم.

امید است در سایه استمرار همدلی‌ها، همکاری‌ها و اقدامات تمامی عوامل و عناصر دخیل در مقابله با بیماری کرونا بتوانیم، برگزاری مراسمات ماه‌های محرم و صفر و ادامه این مسیر دشوار را به سلامت پشت سر بگذاریم.

ستاد پیشگیری و مقابله با کرونای استان خراسان رضوی

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول