اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  دانشگاه

نتایج هر سه کنکور ۹۹ به صورت فشرده و به زودی اعلام می شود/ پیش بینی زمان اعلام نتایج

درحالیکه اعلام شده نتایج اولیه کنکور کارشناسی ارشد، این هفته و نتایج کنکور سراسری هفته اول مهر اعلام می‌شود، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: نتایج هر سه کنکور ۹۹ به صورت فشرده و به زودی اعلام می شود.

نتایج هر سه کنکور ۹۹ به صورت فشرده و به زودی اعلام می شود/ پیش بینی زمان اعلام نتایج

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، بیست و هشتمین اجلاس رؤسای دانشگاه های بزرگ کشور امروز پنج شنبه 13 شهریور ماه سال‌جاری به میزبانی دانشگاه صنعتی شریف برگزار شد.

ابراهیم خدایی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در این نشست گفت: امسال با وجود بحث کرونا کنکور سختی را برگزار کردیم که خوشبختانه در بحث رعایت پروتکل ها مشکلی ایجاد نشد و این موقعیت حساس را به خوبی پشت سرگذاشتیم.
وی افزود: در سنوات پیش از 78 هزار نفر کادر اجرایی در 2 میلیون متر مربع فضا برای برگزاری کنکور استفاده می‌کردیم که امسال با توجه به شرایط کرونایی این تعداد به 180 هزار نفر در 5 میلیون متر مربع افزایش یافت که خوشبختانه کار ملی بزرگی را شاهد بودیم. 
خدایی گفت: در نظر داریم نتایج هر سه آزمون را به صورت فشرده و به زودی اعلام کنیم تا دانشگاه ها برنامه ریزی لازم برای ثبت نام و پذیرش دانشجویان در ترم جدید را داشته باشند.

به گزارش فارس، پیش از این اعلام شده بود که نتایج نهایی تمامی آزمون های سال ۹۹ تا اواخر مهر ماه اعلام می‌شود؛ خدایی اخیرا هم گفته: نتایج اولیه آزمون کارشناسی ارشد، شنبه یا یکشنبه این هفته و نتایج اولیه آزمون سراسری هم تا هفته اول مهر ماه اعلام می‌شود.

نتایج کنکور دکتری هم در مرحله اول اعلام شده است و داوطلبان مجاز انتخاب رشته کرده اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول