اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احصاء فرصت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی در قالب تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان‌شرقی از احصاء فرصت‌های گردشگری استان در قالب تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری خبر داد.

احصاء فرصت‌های گردشگری آذربایجان‌شرقی در قالب تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری گردشگری

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریزٰ علیرضا بایرام‌زاده امروز در جلسه احصاء ظرفیت، طرح‌ها و فرصت‌های سرمایه‌گذاری بخش گردشگری در مرکز خدمات سرمایه‌گذاری اداره‌کل دارایی آذربایجان‌شرقی با بیان اینکه در این جلسه فرصت‌های سرمایه‌گذاری در حوزه گردشگری استان مورد بررسی قرار گرفت، اظهار داشت: طی این جلسه احصا فرصت‌های سرمایه‌گذاری در محورهایی اعم از مناطق نمونه گردشگری، تأسیسات اقامتی، کمپ‌های گردشگری، روستاهای هدف و اماکن تاریخی در قالب تدوین و ارائه بسته‌های سرمایه‌گذاری مورد بررسی قرار گرفت.

وی افزود: با تدوین بسته‌های سرمایه‌گذاری برای ظرفیت‌های گردشگری استان همچون روستاهای هدف و مناطق نمونه گردشگری، می‌توان برنامه‌های ویژه‌ای با محوریت جامعه محلی و ایجاد اشتغال در منطقه در نظر گرفت تا به دنبال این امر علاوه بر توسعه متوازن سفر در استان، شاهد تقویت و به‌روزرسانی ظرفیت‌های موجود باشیم.

بایرام‌زاده خاطرنشان کرد: با توجه به موقعیت جغرافیایی ویژه آذربایجان‌شرقی در کشور و هم‌جواری مرزی با سه کشور همسایه، احصاء فرصت‌ها و ارائه طرح‌های ویژه سرمایه‌گذاری موجب توسعه بیش از پیش گردشگری استان و به‌تبع آن کشور خواهد شد که در این راستا اداره‌کل میراث فرهنگی استان نیز در کنار حمایت از سرمایه‌گذاری‌های کارآمد در بخش‌های مختلف گردشگری با تسهیل مراتب اجرایی درصدد تسریع امور مرتبط با این حوزه است.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول