اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

احداث شهرک گلخانه‌ای در شهر جدید شهریار و شیلات در تبریز

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز، گفت: احداث شهرک گلخانه‌ای در شهر جدید شهریار در دستور کار قرار گرفته تا از ظرفیت هفت میلیون متر مکعب آب سد ملکیان در این منطقه استفاده شود.

احداث شهرک گلخانه‌ای در شهر جدید شهریار و شیلات در تبریز

به گزارش خبرگزاری فارس از  تبریز،  فرامرز افشانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با احداث شهرک گلخانه‌ای در شهر جدید شهریار ۲۰۰ هکتار گلخانه به گلخانه‌های شهرستان تبریز افزوده می‌شود.

وی افزود: سازمان جهاد کشاورزی استان آمادگی خود برای احداث این شهرک را اعلام کرده و اکنون فقط منتظر مسوولان شهرک هستیم تا تصمیمات و شرایط خود را بررسی کنند.

مدیر جهادکشاورزی شهرستان تبریز اضافه کرد: نزدیک به ۲۹ هکتار گلخانه در سطح  شهرستان داریم که طی هشت ماه گذشته مجوز احداث ۲۹ هکتار دیگر نیز صادر شده و فقط منتظر پرداخت تسهیلات هستند.

افشانی، ایجاد شهرک شیلات را نیز یکی از برنامه‌های شهرستان تبریز عنوان کرد و گفت: پساب تصفیه‌خانه تبریز سهم دریاچه ارومیه بوده در حالی که می‌توان ۱.۵ متر مکعب در ثانیه از آب این تصفیه‌خانه را در شهرک شیلات برای پرورش ماهیان استفاده کرده و سپس به دریاچه منتقل شود.

انتهای پیام/60002/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول