اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  توپ و تور

جهاندیده: با پیروزی در بازی‌های دوستانه انگیزه می‌گیریم/ یزدی‌ها برای ما دعا کنند

سرعتی‌زن تیم والیبال شهداب یزد گفت: نتایج بازی‌های دوستانه اهمیتی ندارد و تنها با پیروزی در این مسابقات انگیزه مضاعف می‌گیریم.

جهاندیده: با پیروزی در بازی‌های دوستانه انگیزه می‌گیریم/ یزدی‌ها برای ما دعا کنند

بهمن جهاندیده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد شرایط تیم شهداب یزد و برگزاری چند دیدار دوستانه این تیم اظهار داشت: در آخرین دیدار دوستانه مقابل شهرداری ورامین قرار گرفتیم و شاهد بازی جذابی بودیم. همه بازیکنان تلاش کردند تا بهترین نمایش را داشته باشند، در طرف مقابل شهرداری ورامین هم عملکرد خوبی داشت.

وی ادامه داد: پیروزی در بازی‌های دوستانه شاید اهمیت زیادی نداشته باشد، اما به ما کمک می کند تا از نظر روحی در شرایط بسیار خوبی قرار بگیریم. خوشبختانه در بازی‌های دوستانه خود هم نتایج مناسبی کسب کردیم و حالا از نظر روحی در شرایط ایده‌آلی قرار داریم.

سرعتی‌زن تیم والیبال شهداب یزد، عنوان کرد: همه بازیکنان در تلاش هستند تا تیم با روحیه خوب وارد رقابت‌های لیگ برتر شود. امیدوارم در جریان رقابت‌های لیگ برتر نتایج خوبی کسب کنیم و بتوانیم مردم خوب یزد را خوشحال کنیم. ضمن اینکه از مردم یزد انتظار داریم که دعا کنند که امسال نتایج درخشانی کسب کنیم.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول