اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

بین الملل  /  غرب آسیا

رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کرد

ارتش لبنان اعلام کرد که رژیم صهیونیستی با استفاده از جنگنده‌ و پهپاد طی یک روز گذشته، شش بار حریم هوایی این کشور را نقض کرده است.

رژیم صهیونیستی حریم هوایی لبنان را نقض کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، ارتش لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که جنگنده‌های رژیم صهیونیستی طی ۲۴ ساعت گذشته شش بار حریم هوایی لبنان را نقض کرده است.

به گزارش وب‌سایت «المستقبل» لبنان، بر اساس این بیانیه جنگنده‌های اسرائیلی بر فراز مناطق مختلف لبنان اقدام به پرواز دایره‌ای کرده و بیروت نیز در واکنش به این اقدام، نیروهای سازمان ملل متحد حاضر در لبنان را در جریان نقض حریم هوایی قرار داده است.

ارتش لبنان همچنین گفت که صهیونیست‌ها با پهپاد نیز حریم هوایی لبنان را دیروز چهارشنبه نقض کرده‌اند.

ارتش رژیم صهیونیستی طی سال‌های گذشته با نقض مکرر حریم هوایی و استفاده از آسمان لبنان، به مناطقی در سوریه حمله هوایی کرده است که آخرین این حملات از منطقه «التنف» (تحت اشغال آمریکایی‌ها) صورت گرفت و فرودگاه «تیفور» را هدف موشک‌های خود قرار داد.

دیروز منبعی در ارتش سوریه اعلام کرد که پدافند موشکی این کشور به دنبال شلیک موشک‌های اسرائیلی، فعال شده و عمده آن‌ها را رهگیری و منهدم کرده است.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول