اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  سمنان

اقدام هیأت‌های عزاداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: اقدام‌های هیأت‌های مذهبی عزاداری استان سمنان در دهه نخست محرم حسینی در رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کروناویروس شایسته قدردانی است.

اقدام هیأت‌های عزاداری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی جای تقدیر دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حبیب‌الله خجسته‌پور بعدازظهر امروز در جلسه شورای پدافند غیرعامل استان سمنان در سالن یادگار امام (ره) استانداری سمنان اظهار کرد: عزاداران، مداحان و هیأت‌های مذهبی استان سمنان در محرم امسال با وجود شیوع کرونا ویروس در رعایت دستورالعمل‌های بسیار خوب عمل کردند و از همکاری آنها با ستاد ملی مقابله با کروناویروس نهایت قدردانی را دارم.

وی خاطرنشان کرد: رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی برای مقابله با کروناویروس در ادامه عزاداری‌ها همانند دهه نخست محرم تداوم یابد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: به‌طور قطع مردم استان در مبارزه با کروناویروس با رعایت نکات بهداشتی خوش درخشیدند و امیدواریم در ادامه مبارزه با این ویروس نیز، همچنان شاهد همکاری همه جانبه آحاد مردم استان باشیم.

زیرساخت‌ها در سمنان برای پیشگیری از بروز حوادث صیانت شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان گفت: زیرساخت‌های حساس و راهبردی در استان برای پیشگیری از بروز حوادث و بلایای طبیعی احتمالی با تکیه بر اصول پدافند غیرعامل صیانت شود.

خجسته‌پور افزود: حادثه انفجار بندر بیروت در کشور لبنان، تمامی کشورهای جهان را در ارتباط با صیانت از زیرساخت‌های حساس و راهبردی هوشیارتر کرد و در این راستا می‌توان گفت که تکیه بر اصول پدافند غیرعامل می‌تواند از ایجاد خسارت‌های جبران‌ناپذیر جلوگیری کند.

وی خاطرنشان کرد: تذکرهای لازم به دستگاه‌های اجرایی برای انجام اصول پدافند غیرعامل لحاظ و در نظارت‌ها استانداردهای روز جهان مدنظر باشد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان ادامه داد: در بحث اسکان اضطراری در زمان بروز حوادث غیرمترقبه باید اصول کار از هم‌اکنون تعیین و سناریوهای مختلف در این ارتباط و توجه به وضع شهرستان‌ها، یا اینکه این حادثه در چه فصل از سال روی می‌دهد، لحاظ شود.

خجسته‌پور تصریح کرد: اداره کل پدافند غیرعامل استانداری سمنان طرح عملیاتی در ارتباط با اسکان اضطراری را مدنظر قرار داده و ساز و کار اجرایی آن را فراهم کند.

وی خاطرنشان کرد: بازگشایی مدارس استان سمنان بر اساس دیدگاه‌های ستاد ملی مقابله با کروناویروس و رویه‌های وزارت آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/۲۵۶۸/س/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول