اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

تبریک امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت قهرمانی تیم تراکتور

امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی پنجشنبه شب در پیام مشترکی قهرمانی تیم فوتبال تراکتور در جام حذفی فوتبال باشگاه های کشور را به مردم و هواداران آن تبریک گفتند.

تبریک امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی به مناسبت قهرمانی تیم تراکتور

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در پیام مشترک حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم و محمدرضا پورمحمدی آمده است: قهرمانی مقتدرانه تیم تراکتور در دیدار پایانی جام حذفی فوتبال کشور و لحظه‌ها و صحنه‌های حساس و زیبا از به ثمر رسیدن تلاش و همت بلند فوتبالیست‌های عزیزمان دل هواداران این تیم را پر از شادی و شعف نمود.

این پیام می افزاید: امشب برای تیم پر قدرت تراکتور که مدال پرهوادارترین تیم آسیا را هم به گردن دارد، لحظه‌های شیرینی رقم خورد.

در  ادامه این پیام آمده است: امشب قلب اهالی خطه قهرمان پرور و ورزش دوست آذربایجان در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد تپید تا سرخ پوشان برای دومین بار جام قهرمانی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور را به تبریز بیاورند.

در پیام امام جمعه تبریز و استاندار آذربایجان شرقی گفته شده است: اینجانبان با تبریک این پیروزی به علاقمندان و هوادارن پرشور و شعور تیم فوتبال تراکتور و مردم شریف آذربایجان و تبریز، از تلاش‌های ارزنده مربیان و کادر فنی با درایت، بازیکنان شایسته و غیرتمند، مدیریت تیم و مسئولان ورزش استان قدردانی نموده، سربلندی روزافزون جوانان عزیزمان را از خدای منان مسئلت داریم.

تیم فوتبال تراکتور تبریز در دیداری هیجان‌انگیز با نتیجه سه بر دو استقلال را مشهد شکست داد و قهرمان جام حذفی فوتبال ایران شد.

انتهای پیام/60002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول