اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کهگیلویه و بویراحمد

استقلال امروز قبل از اینکه به تراکتور ببازد به خودش باخت/ عدم ساختار مدیریتی در استقلال

مدافع اسبق استقلال تهران گفت: با توجه به اتفاقات پیش آمده خلاء مدیریت در استقلال مشاهده می‌شود چرا که می‌توانستند، نگذارند استقلال تهران با آن همه طرفدارهایش دچار چالش و حاشیه شود.

استقلال امروز قبل از  اینکه به تراکتور ببازد  به خودش باخت/ عدم ساختار مدیریتی در استقلال

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران، دیدار تیم‌های استقلال و تراکتور در فینال جام حذفی در نهایت با برتری سرخ‌پوشان تبریزی به پایان رسید و تیم تراکتور قهرمان شد.

هر چند در پایان این بازی با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تراکتور به پایان رسید اما باید بپذیریم پیش از این مسابقه جدال لفظی فرهاد مجیدی و احمد سعادتمند مدیرعامل استقلال سناریو ناکامی آبی پوشان در این فصل را رقم زد.

 داریوش یزدی مدافع اسبق استقلال تهران  و تیم ملی  در این خصوص  در گفت‌وگو با خبرنگار فارس اظهار کرد: اینکه هیئت مدیره باشگاه حق این را دارد که برای آینده تصمیم بگیرد درست است چنانکه مشاهده کردیم بارسلون جام می‌آورد اما مدیریتش با مربی دیگر برای فصل بعد قرارداد می‌بندد و در تمام دنیا رسم بر این است که باشگاه برای آینده تیم خود تصمیم بگیرد.

وی ادامه داد: اما باید بپذیریم اینجا در ایران  زندگی می‌کنیم و مشاهده می‌کنیم مدیریت و مربی یک چالش بزرگ  قبل از فینال امروز برای تیم استقلال درست کردند.

مدافع اسبق استقلال تهران افزود: در نیمه اول شوک بزرگ به استقلال داده شد و آن هم سه گل دریافت و استقلال در نیمه دوم تا به خود آمد بازی تمام شده بود و در این میان هواداران بودند که ناراحت و عصبی شدند.

 یزدی خاطرنشان کرد: مدیریت و مربی می توانستند بعد از دربی مدیریت کنند تا استقلال دچار این چالش‌ها نشود اما مشاهده کردیم هر روز یک جوابیه بر علیه هم صادر می‌کردند.

 وی ابراز کرد: خود من از ورود مربیان جوان مثل فرهاد مجیدی و نکونام با ورودشان به عرصه مربیگری خوشحال هستم اما باید بپذیریم فرهاد تجربه لازم را در چالش ها نداشت.

 یزدی خاطرنشان کرد:استقلال با آن همه طرفدار مربی را می خواهد که تجربه حاشیه‌ها را داشته باشد که مشاهده کردیم فرهاد این روزها زود عصبی می شد و از کوره در می‌رفت در حالی که در چنین موقعیتی با وجود آن همه هوادارباید صبوری می‌کرد.

مدافع اسبق استقلال تهران تصریح کرد: مشاهده کردیم استقلال قبل از بازی باخته بود چرا که از همان جریان ناهار خوردن‌هایشان تا جواب دادن به همدیگر را مشاهده کردیم که استقلال دچار چه مشکلاتی شد.

وی در پاسخ به این سوال که چه گزینه ای را برای استقلال پیشنهاد می‌کنید گفت:  استقلال اول باید ساختار مدیریتی اش را درست کند، هرچند  که تاکنون با مدیریت جدید استقلال تهران دیداری نداشته‌ام اما با توجه به اتفاقات پیش آمده خلاء مدیریت را در استقلال مشاهده می‌شود چرا که می‌توانستند، نگذارند استقلال تهران با آن همه طرفدارهایش دچار چالش و حاشیه شود اما جواب دادن به همدیگر را در فضای مجازی نتوانستند جمع کند و استقلال امروز قبل از  اینکه به تراکتور ببازد  به خودش باخت.

 انتهای پیام/82031

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول