اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

ورزشی  /  فوتبال ایران

تبعات مصاحبه‌ دردسرساز مدیرعامل باشگاه/ استقلال باید قرارداد فصل بعد مجیدی را هم پرداخت کند

باشگاه استقلال با توجه به برکناری فرهاد مجیدی باید رقم قرارداد فصل آینده این مربی را هم پرداخت کند.

تبعات مصاحبه‌ دردسرساز مدیرعامل  باشگاه/ استقلال باید قرارداد فصل بعد مجیدی را هم پرداخت کند

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، باشگاه استقلال شب گذشته با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد « از امشب رایزنی رسمی مسئولان باشگاه استقلال جهت رفع موانع گذشته و بازگشت استراماچونی با انجام مذاکرات رسمی و ارسال دعوت نامه برای ایشان طبق قرارداد قبلی، انجام خواهد شد تا جلوی خسارت‌های مالی هم به باشگاه استقلال گرفته شود».

به این ترتیب مسئولان باشگاه استقلال رسما به همکاری با فرهاد مجیدی پایان دادند و این اقدام به این معنی است که استقلالی‌ها باید تمامی مطالبات وی را به عنوان سرمربی این تیم پرداخت کنند. دلیل این موضوع هم همان صحبتی است که احمد سعادتمند در مصاحبه‌های چند روز اخیر و همچنین اطلاعیه‌ای که روی خروجی سایت این باشگاه قرار گرفته روی آن تاکید کرد.«در دنیای حرفه ای مسئله مهمی مانند استعفای یک سرمربی نه در فضای مجازی بلکه با نامه ای رسمی صورت می پذیرد. در حال حاضر استعفایی از سوی آقای مجیدی به مدیران باشگاه استقلال ارائه نشده است».

بعد از این اظهارات احمد سعادتمند و اعضای هیات مدیره استقلال با خروج از نشست هیات مدیره این باشگاه تاکید کردند که استعفای مجیدی پذیرفته نشده و در واقع استعفایی کتبی از سوی مجیدی دریافت نکرده‌اند. همان شب سعادتمند در برنامه فوتبال برتر تاکید کرد که استعفا در فضای مجازی مطرح نمی‌شود و در کل مجیدی به وی استعفایی نداده ضمن آنکه او در تمرین شرکت کرده و مشکلی از این بابت نیست. 

دقایقی بعد مدیرعامل استقلال از مصاحبه جدید مجیدی که مدعی شده بود این مدیریت بویی از صداقت نبرده است مطلع شد و اعلام کرد اگر مجیدی می‌خواهد برود هر طور که صلاح می‌داند! با این اظهار نظر مجیدی به کارش تا فینال ادامه داد و در نهایت روی نیمکت نشست تا بازی به اتمام برسد.90 دقیقه بعد از بازی نیز اطلاعیه قطع همکاری با  مجیدی روی خروجی سایت استقلال منتشر شد تا مشخص شود این باشگاه سرمربی خود را برکنار کرده است. درست همان اتفاقی که مدیران قبلی استقلال بعد از شکست مقابل پدیده در فصل قبل انجام دادند.

با این شرایط باشگاه استقلال باید رقم قرارداد فصل آینده فرهاد مجیدی را پرداخت کند، مربی که اگر قهرمان می‌شد 300 میلیون بابت کسب جام پاداش می‌گرفت. مجیدی در تاریخ 98/10/13 با استقلال تا تاریخ 1400/4/1 به مدت یک فصل و نیم توسط اسماعیل خلیل‌زاده قرارداد بست. رقم قرارداد سرمربی استقلال برای یک فصل و نیم 3 میلیارد و هفتصد و پنجاه میلیون تومان است که باشگاه استقلال باید رقم فصل آینده وی را به این مربی پرداخت کند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول