اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  فارس

جهرم می‌تواند قطب صنایع تبدیلی فارس باشد

رئیس شورای اسلامی شهرستان جهرم گفت: شهرستان جهرم با داشتن بالغ بر ۲۵ هزار هکتار مرکبات و نخیلات، می‌تواند به قطب صنایع تبدیلی در استان فارس تبدیل شود.

جهرم می‌تواند قطب صنایع تبدیلی فارس باشد

مجتبی براکه در گفت‌وگو با   خبرنگار فارس در جهرم با اشاره به نامگذاری سال ۹۹ به‌نام جهش تولید، اظهار داشت: مهم‌ترین راه جهش تولید در بخش کشاورزی، تسهیل سرمایه‌گذاری از طریق اصلاح برخی قوانین دست‌وپاگیر در امور اراضی است چرا که  سهم بزرگی از تولید توسط بخش خصوصی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه باید مسیر تولید اشتغال در بخش کشاورزی به گونه‌ای باشد که سرمایه‌گذاران بدون دغدغه به فعالیت‌های اقتصادی بپردازند تا شاهد رشد تولید در تمام زمینه ها باشیم، بیان داشت: سرمایه‌گذاران بخش خصوصی و فعالین اقتصادی نباید برای ایجاد کسب و کار خود و ارائه سرمایه، معطل دریافت مجوز خود باشند بلکه باید با سهولت در اجرای مقررات نسبت به تسریع در روند جذب سرمایه‌گذاری اقدام شود.

براکه یکی از ظرفیتهای بالای اشتغالزایی در شهرستان جهرم را صنایع تبدیلی عنوان کرد و افزود: شهرستان جهرم با داشتن بالغ بر ۲۵ هزار هکتار مرکبات و نخیلات می‌تواند به قطب صنایع تبدیلی در استان فارس تبدیل شود.

رئیس شورای شهرستان جهرم تنها رسالت و شأن مسئولین دستگاه‌های اجرایی را تشویق و ترغیب سرمایه‌گذاران و حذف بروکراسی پیچیده و خسته‌کننده اداری دانست و بیان کرد: بروکراسی دست‌وپا گیر و بازدارنده فعلی اداری در حوزه‌های مختلف اقتصادی را باید به نفع تولیدکنندگان تغییر داد و در این صورت است که می‌توان به بهبود فعالیت‌های تولیدی و تحقق شعار سال خوشبین بود.

انتهای پیام/ س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول