اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  خوزستان

رفع محرومیت‌های بندرماهشهر مستلزم حضور مدیرانی قوی و دلسوز است

امام جمعه شهرک طالقانی بندرماهشهر گفت: با وجود بودجه و اعتبارات فراوان در شهرستان بندرماهشهر، برای رفع محرومیت‌های منطقه، ما نیازمند مدیرانی قوی، مطالبه‌گر و در عین حال دلسوز هستیم که در بین این مردم زندگی کنند و تحول‌آفرین باشند.

رفع محرومیت‌های بندرماهشهر مستلزم حضور مدیرانی قوی و دلسوز است

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرماهشهر، حجت‌السلام سیدسلمان هاشمی ظهر امروز در خطبه‌های این هفته شهرک طالقانی با تشکر از حضور محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در شهرک طالقانی، اظهار کرد: با وجود منابع عظیم انسانی و مالی چرا باید شاهد محرومیت‌های زیادی در استان بود و واقعا مشکل کار کجاست؟

وی افزود: مردم در دیدار با رئیس مجلس از چه چیزی گله‌مند بودند؟ آیا بیشتر درد و دل مردم اشتغال جوانان، تبعیض ومسکن نبود؟ علت این مشکلات نبود بعضی از مدیران توانمند، انقلابی، دلسوز و متخصص در استان زرخیز خوزستان است.

خطیب جمعه شهرک طالقانی گفت: برای رفع محرومیت‌ها در شهرستان بندرماهشهر ما نیازمند مدیران قوی، چابک، شجاع، بی‌ریا، مطالبه‌گر و در عین حال دلسوز هستیم که بین این مردم زندگی کنند، تا تحول‌آفرین باشند و دغدغه‌مند پیگیر معیشت و کار مردم باشند.

وی ادامه داد: مدیران باید بیشتر روزها در محل کار خود حاضر باشند اما متاسفانه بعضی از مدیران شهرستان در هفته فقط یک یا دو روز در محل خدمت خود هستند.

هاشمی ادامه داد: الحمدلله امکانات و بودجه در شهرستان فراوان است چه در شهرداری و چه شورای راهبردی، ارزش افزوده، آلایندگی اما مشکل فقط ضعف مدیریتی برخی از آقایان است، متاسفانه برخی ازمسؤولینی که برای شهرستان انتخاب و معرفی می‌شوند، توان مدیریتی در وجود آنها دیده نمی‌شود و مطالبه‌گر نیستند و شجاعت و صلابت لازم را ندارند همچنین برخی نیز بیشتر برای کرسی و منصب خود نگرانند.

اشتغال و مسکن اصلی‌ترین دغدغه مردم شهرک طالقانی است

وی تصریح کرد: کارهای قابل توجهی هم صورت گرفته اما بخش عمده‌ای از کارها باقیمانده که باید اجرایی شود. مانند مسکن شهرک طالقانی که رئیس مجلس تاکید فراوانی بر حل مشکل و توسعه شهرک طالقانی داشتند و امیدوارم هرچه سریعتر این کار عملیاتی شود، اشتغال جوانان و استخدام جوانان بومی در شرکت‌ها از اولویت‌های مهم آقای قالیباف بود، متاسفانه نیروهای غیر‌بومی را به صورت روزمزد به کار می‌گیرند و بعد استخدام می‌شوند که نماینده مجلس باید به طور جد به این قضیه ورود کند.

امام جمعه شهرک طالقانی با اشاره به عدم امنیت شغلی کارگران بومی، عنوان کرد: مشکل بعدی کارگران این است که به محض  تغییر کارفرما، بعضی ازکارفرمایان جدید نیروهای بومی را اخراج می‌کنند که این باعث عدم امنیت شغلی می‌شود و باید این معضل برطرف شود. متاسفانه کارگران براساس قانون کار و نسبت به دریافتی حقوق پایین وقتی اعتراض می‌کنند تهدید به اخراج می‌شوند که این رویه باید اصلاح شود.

حجت‌السلام هاشمی بیان کرد: مسؤولین دلسوز و توانمند نظام همانند رئیس مجلس از بدنه مردم وبرای مردم خصوصا اقشار آسیب‌پذیر اهمیت ویژه‌ای قائلند و از نزدیک با مشکلات مردم آشنا شدند، پیام این حرکت این است که هرگاه مسؤولی می‌خواهد مشکلات مردم را حل کند باید در بین مردم زندگی کند، درد دل آنها را بشنود و امیدواریم که سفرشان منشاء خیر و برکت برای استان خوزستان باشد.

قطعی اینترنت مشکل اساسی در پیش روی دانش آموزان شهرک طالقانی در سال تحصیلی جدید

امام جمعه شهرک طالقانی در پایان قطعی اینترنت را مشکل اساسی پیش روی دانش آموزان شهرک طالقانی در سال تحصیلی  جدید برشمرد و گفت: بازگشایی تمامی مدارس منطقه باید همراه با رعایت پروتکل‌ها و مسائل بهداشتی باشد.

وی افزود: اداره کل آموزش و پرورش با کمک شرکت‌های پتروشیمی، شورای راهبردی باید تلاش کند تبلت موردنیاز برای استفاده دانش آموزان بی‌‌بضاعت در نقاط مختلف شهرستان تهیه کند، اینترنت شهرک نیز در ایام عادی دارای مشکل سخت‌افزاری است که انتظار می‌رود مسؤولین مربوطه هرچه سریعتر این مشکل را رفع نمایند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول