اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  کرمان

تقدیر ائمه جمعه کرمان از توجه عزاداران حسینی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

ائمه جمعه کرمان از عزاداران حسینی به دلیل رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مراسم عزاداری سرور و سالار شهیدان تقدیر کردند.

تقدیر ائمه جمعه کرمان از توجه عزاداران حسینی به رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام علی رفیعی در خطبه‌های امروز نماز جمعه فاریاب با بیان اینکه رشد و تعالی انسان در سایه‌سار و عبرت از عاشورا صورت می‌گیرد، از حماسه‌سازان جلسات عزای امام حسین (ع) اعم از مسؤولان هیئات مذهبی، مداحان و روضه خوان‌ها قدردانی کرد و گفت: عزاداری با رعایت پروتکل‌های بهداشتی به نحو احسن برگزار شد. 

امام جمعه فاریاب در ادامه یکی دیگر از ابعاد جنگ نرم را جنگ جمعیتی خواند و تصریح کرد: دشمن یک واهمه‌ای که دارد موضوع جمعیت ایران و منطقه شرق آسیا است، بنابراین هم جنگ‌های تکفیری، بحران اقتصادی و جریان نفوذ در مراکز تصمیم‌گیری کشور را در دستور کار دارد که باید به این موضوع هم توجه کافی داشته باشیم.

گلایه امام جمعه فاریاب نسبت به نبود نمایندگی هلال‌احمر در شهرستان

  وی به مسؤولان کشور به‌ویژه در عرصه سیاست خارجی تذکر داد اروپائی‌ها در سیاست همان آمریکائی‌ها هستند و نقش پلیس خوب و بد را بازی می‌کنند و با همان سیاست هویج و چماق،  که البته کشور ما همان هویج را ندیده مگر وعده‌های کذب و دروغ و تو خالی لذا باید متوجه باشند.

امام جمعه فاریاب از نبود نمایندگی جمعیت هلال‌احمر با توجه به زلزله‌خیزبودن و در معرض سیلاب قرارداشتن این شهرستان  ابراز گله‌مندی کرد و گفت: یک کانکس هم بوده که چند روز قبل بدون اطلاع از شهرستان خارج کرده‌اند.

دهه اول محرم آموزه‌هایی از پیوند عقلانیت و معونیت به نمایش گذاشته شد

حجت‌الاسلام منتظری امام جمعه شهرستان انار با اشاره به فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار کرد: دشمنان می‌خواهند با اجرای قرارداد 2030 در مراکز آموزشی، انسان‌هایی تربیت شوند که مثل آنها فکر کرده و اهداف عملیاتی آنها را پیاده کنند تا زمینه غارت ملت‌ها فراهم شود.

وی بیان داشت: در دهه محرم در سراسر کشور آموزه‌هایی از پیوند عقلانیت و معنویت به نمایش گذاشته شد. برگزاری مراسم عاشورا با رعایت پروتکل‌های بهداشتی نماد عقلانیت و معنویت بود و این همان مسیری بود که رهبر حکیم انقلاب اسلامی ترسیم فرمودند در حالی که جبهه ضد دین و ضد انقلاب و روشنفکرنماها در صدد تعطیلی کامل مجالس امام حسین (ع) بودند.

امام جمعه شهرستان انار از همه هیئت‌های عزاداری، متولیان حسینیه‌ها و مساجد، مبلغان و روحانیت عالی‌قدر، مداحان گران‌قدر اهل‌بیت (ع) که به لطف الهی مراسم دهه محرم را با کمترین مشکلی برگزار کردند، تشکر و قدردانی کرد.

انتهای پیام/3388/ب/خ

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول