اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  تهران

دشمن در جنگ روایت‌ها شکست خورد/ لزوم آمادگی برای سناریوهای مقابله با فشار دشمنان

امام جمعه پردیس با بیان اینکه دشمن امروز در جنگ روایت‌ها شکست خورده و پیروز آن هیأتی‌ها، مردم، متدین، انقلابی‌ها و ملت عاشورایی ایران بودند، گفت: مسؤولان برای سناریوهای مقابله با فشار دشمنان آماده باشند.

دشمن در جنگ روایت‌ها شکست خورد/ لزوم آمادگی برای سناریوهای مقابله با فشار دشمنان

به گزارش خبرگزاری فارس از پردیس، حجت‌الاسلام والمسلمین سیدحسین حسینی، امام جمعه پردیس ظهر امروز در خطبه‌های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته شهرستان پردیس در مسجد الغدیر پردیس، ضمن دعوت نمازگزاران به تقوای الهی اظهار کرد: محرمی مثال‌زدنی را برگزار کرده‌‌‌‌‌ایم؛ در گذشته به راحتی نماز جمعه رفته، در مساجد حاضر و با آسودگی خاطر در مجالس دینی انقلابی شرکت می‌کردیم و با ویزای رایگان به کربلا می‌رفتیم و باید قدر سلامتی را بدانیم و از این حسرت‌ها بهره ببریم.

وی با بیان اینکه در جنگ روایت‌های امسال ما پیروز شدیم، گفت: دشمن تمام تلاش خود را انجام داد تا حقایق را وارانه جلوه داده، دوگانه‌سازی دروغین و کذاب را ترویج دهد و اینگونه القا می‌کردند که مردم بین دین و سلامت یکی را انتخاب کنند تا بتوانند تضاد مصنوعی ایجاد کنند.

حسینی افزود: دشمنان تلاش کردند تا جامعه مذهبی و هیأتی را با حاکمیت درگیر کنند و با ماهواره و اخبارشان این هدف را دنبال می‌کردند؛ سخن اینجا بود که وقتی فعالیت مترو، پاساژها و ... در جریان است، چرا دشمنان وقتی به مسجد می‌رسد ذره‌‌بین دست می‌گیرند؛ این نشان از دشمنی و کینه دیرینه آن‌ها با اسلام است.

وی اضافه کرد: دشمنان در هدف دیگر خود قصد داشتند بین هیاتی‌ها، مذهبی‌ها و انقلابی‌ها اختلاف ایجاد کنند و مردم را در حیرت و سردرگمی گذاشته تا تصمیم نگیرند.

حسینی تصریح کرد: روشنفکر نماهای خود فروخته داخلی، خواستار تعطیلی کامل عزاداری‌ها بودند، اما با وجود این تلاش‌ها و در میانه راه رهبری با نماد عقلانیت و تدبر به فریاد مردم رسیدند.

امام جمعه پردیس افزود: سخنان اهل‌بیت (ع) و امام زمان (عج) از حنجره امام خامنه‌ای خارج می‌شود و رهبری پرچمداری عقلانیت و تدبر را بر دوش گرفته و فرمودند «عزاداری‌ها تعطیل نمی‌شود، اما باید با رعایت پروتکل‌ها انجام شود» که از این بیانات پیروی شد؛ دشمن امروز در جنگ روایت‌ها شکست خورده و پیروز آن هیأتی‌ها، مردم، متدین، انقلابی‌ها و ملت عاشورایی ایران بودند.

حسینی با اشاره به امنیت بالای آسمان ایران تأکید کرد: مسؤولیت دفاع از آسمان کشور قرارگاه خاتم النبیاء (ص) ارتش است و این مأموریت با همکاری ارتش، سپاه، نیروی انتظامی، بسیج و ... تحت کنترل این قرارگاه انجام می‌شود.

امام جمعه پردیس ضمن تأکید بر اینکه مطابه یک دهه‌ای رهبری بر زمین مانده و شبکه ملی اطلاعات هنوز تکمیل نشده و باید اتفاق بیفتد، بیان کرد: رهبری طی 10 ساله اخیر بارها این موضوع را اعلام کرده و در دیدار اخیر خود با هیأت دولت نیز دوباره اعلام کردند، اما تا به امروز بی‌توجهی مسؤولان را شاهد بودیم؛ چگونه می‌شود انقلابی باشیم و خود را ثابت کنیم، اما به این بیانات که برای امنیت کشور بسیار مهم است، عمل نکنیم.

حسینی تصریح کرد: با ایجاد این شبکه ملی دسترسی امن، پایدار، قیمت پایین، دسترسی به سرعت بالا و پهنه باند بسیار بالا و ... بهره خواهیم برد، اما امروز پس از 10 سال مسؤولان توجهی به این بیانات نمی‌کنند؛ این شبکه ملی به استقلال کشور کمک می‌کند و این مطالبه حسینی مقام معظم رهبری است و باید به آن عمل کرد.

وی ادامه داد: چندی است پیش‌بینی‌های رهبری که فرمودند «آمریکا و اروپایی‌ها قابل اعتماد نیستند» برای همگان مشخص شده و از زمانی که آمریکا از برجام خارج شد، اروپایی‌ها نیز نقش هویج و آمریکایی‌ها چماق داشته و قصد داشتند که محاسبات ایران را مختل کنند.

امام جمعه پردیس اضافه کرد: آمریکا می‌خواهد تعهدات هسته‌ای را یک‌سویه تعلیق کنند و برای این کار بین اروپا و آمریکا تقسیم کار شده، زیرا 40 روز تا پایان زمان تحریم تسلیحاتی ایران باقی مانده است و اروپایی‌های می‌خواهند با یک دست برجام را نگه دارند و با یک دست تحریم تسلیحاتی را تمدید کنند.

حسینی افزود: اما ما نیز از مسؤولان ایرانی، مجلس و مسؤولان سیاست خارجه انتظار داریم که برای سناریوهای مقابله با فشار دشمنان آماده باشند؛ پس از اعمال تحریم‌های جدید، باید بازگشت به غنی‌سازی، جمع‌آوری دوربین‌های آنلاین، خروج از برجام و پروتکل‌های الحاقی آن را در دست داشته باشیم و پاسخی قاطع به این دشمنان بدهیم.

انتهای پیام/67016/م

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول