اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان شرقی

39 مدرسه شهرستان بناب فرسوده است

نماینده مردم بناب در مجلس از وجود 39 مدرسه فرسوده در این شهرستان خبر داد.

39 مدرسه شهرستان بناب فرسوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از بناب، حجت‌الاسلام محمد باقری‌بنابی امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی چهار واحد آموزشی در شهرستان بناب با اشاره به اینکه هم اکنون در شهرستان بناب 39 مدرسه فرسوده وجود دارد؛ اظهار داشت: باید با استفاده از ظرفیت خیران نسبت به تجهیز و نوسازی این مدارس اقدام کنیم.

وی ضمن تقدیر و تشکر از مساعدت‌های خیران در شهرستان بناب برای احداث فضاهای آموزشی گفت: قطعاً فضاهای آموزشی مناسب در بالا بردن کیفیت آموزش تأثیرگذار است.

فرماندار شهرستان بناب نیز در این مراسم با اشاره به محدودیت‌ها و شرایط اقتصادی کشور متذکر شد: شرایط حاکم به‌گونه‌ای است که مشارکت خیران ضروری است.

امین رفیعی، اعتبارات اختصاص یافته به تجهیز و نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی را ناکافی دانست و تصریح کرد: در این راستا خیران باید در امر مدرسه‌سازی گام‌های بزرگی بردارند.

فرماندار بناب در ادامه ضمن تقدیر و تشکر از کمک‌های خیران در امر مدرسه‌سازی در شهرستان بناب به استمرار این همکاری و مساعدت‌ها تأکید کرد.

 با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور، مدیرکل نوسازی مدارس استان آذربایجان‌شرقی، فرماندار، نماینده مردم بناب و خوشه مهر در مجلس شورای اسلامی، مسوولان آموزش و پرورش شهرستان و جمعی از مردم مدرسه 6 کلاسه خیرساز اسماعیل ظفر در زمینی به مساحت 991 متر مربع با زیربنای 341 متر مربع در سه طبقه افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت که جهت تکمیل این مدرسه 31 میلیارد ریال هزینه شده است.

بر اساس این گزارش، همچنین مدرسه 6 کلاسه عمار روستای ینگی‌کند شهر خوشه مهر نیز افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار گرفت.

در ادامه سفر معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور به شهرستان بناب مدرسه 12 کلاسه دهخدا به‌صورت مشارکتی خیرساز به همت خیر مدرسه‌ساز آقای منصوریان همچنین مدرسه 6 کلاسه روستای دیزج پروانه از محل اعتبارات سازمان تجهیز و نوسازی مدارس کشور در بناب کلنگ‌زنی شدند.

شهرستان بناب با حدود 150 هزار نفر جمعیت در 110 کیلومتری جنوب استان آذربایجان‌شرقی قرار گرفته و با توجه به فرسوده بودن اکثر مدارس این شهرستان با همت خیران مدرسه‌ساز طی چند سال اخیر نهضت مدرسه‌سازی در این شهرستان به راه افتاده است.

انتهای پیام/60004/س

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول