اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  آذربایجان غربی

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف زنجیره‌ای در جاده بوکان - مهاباد، اعطای اعتبار برای کار آفرینان در آذربایجان‌غربی، پایان مرحله اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عشایر، کشف ١٨٢ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو، کشف چند انبار احتکار در شاهیندژ و افتتاح 3 واحد تولیدی صنعتی در بوکان اخبار کوتاه خبرگزاری فارس در 24 ساعت گذشته بود.

اخبار کوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته

اخبارکوتاه خبرگزاری فارس آذربایجان‌غربی در 24 ساعت گذشته را اینجا مشاهده می‌کنید: 

یک کشته و ۸ زخمی در تصادف زنجیره‌ای در جاده بوکان - مهاباد 

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری بوکان گفت: برخورد زنجیره‌ای سه دستگاه خودرو سواری در محوربوکان به مهاباد موجب کشته شدن یک نفر و زخمی شدن هشت نفر دیگر شد.

اعطای اعتبار برای کار آفرینان در آذربایجان‌غربی

برای ایجاد اشتغال پایدار روستایی در سطح استان از طریق صندوق کارآفرینی امید بیش از ۵۸۰ میلیارد ریال اعتبار جهت پرداخت تسهیلات در سالجاری تخصیص یافته است .

پایان مرحله اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عشایر

 فرمانده سپاه چالدران گفت : درمرحله اول ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به عشایرکه در روستاهای مرزی و عشایری اجرا شد نزدیک به 500 خانوار با جمیعتی بیش از 2 هزار نفر از مزایای این طرح بهره مند شدند اجرای این طرح با هدف ارائه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان به همت بهداری سپاه چالدران و با همکاری حوزه مقاومت عشایری سپاه این شهرستان به مدت یک هفته انجام شده است.

کشف ١٨٢ میلیارد ریال کالای قاچاق در ماکو

فرمانده نیروی انتظامی آذربایجان‌غربی گفت: ١٨٢ میلیارد کالای قاچاق از یک تریلی کشنده در ماکو کشف و ضبط شد در راستای بررسی روزانه سامانه‌های گمرکی با استفاده از شیوه تقاطع گیری اطلاعاتی ماموران این نیرو به یک دستگاه کامیون ترانزیت خارجی مشکوک شدند این تریلی حامل پارچه، پرده، کفش و رومبلی از طریق مرز بازرگان وارد کشور شده بود.

کشف چند انبار احتکار در شاهیندژ

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت شهرستان شاهیندژ گفت: طی بازرسی‌های انجام شده توسط بازرسان صنعت، معدن و تجارت در شهرستان شاهیندژ چند انبار احتکار کالا به ارزش بیش از 2 میلیارد و 217 میلیون ریال کشف و پس از تکمیل پرونده به مراجع ذیصلاح ارجاع شد.

افتتاح 3 واحد تولیدی صنعتی در شهرستان بوکان

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت بوکان اظهار داشت: به مناسبت هفته دولت و در راستای تحقق بخشیدن به منویات مقام معظم رهبری که امسال را به عنوان " سال جهش تولید" نامگذاری کردند 3 واحد تولیدی صنعتی در این شهرستان با حضور مقامات شهرستانی افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت و واحد های افتتاح شده که با حجم سرمایه گذاری بیش از 30 میلیارد و 600 میلیون ریال و با ظرفیت تولیدی سالانه بیش از 5 هزار و 940 تن انواع کارتن، صابون و زغال صنعتی به بهره برداری رسیده اند زمینه اشتغال مستقیم را برای 19 نفر فراهم ساخته اند.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول